تعامل نظام مهندسی و مجلس در اصلاح قانون نظام مهندسی

جلسه هم اندیشی نهمین دوره اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشور با حضور دکتر رضایی کوچی نماینده مجلس و ریاست محترم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، دکتر اقبال شاکری نماینده مجلس و ناظر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، دکتر حمزه شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان و با حضور دیگر اعضای اصلی و علی البدل امروز در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی برگزار شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، در ابتدای این نشست دکتر شکیب، ضمن خیر مقدم به کلیه حضار در خصوص اقدامات انجام شده این سازمان در چند ماه اخیر به ایراد سخن پرداخت و از توجه ویژه دکتر اقبال شاکری و دکتر رضایی کوچی نسبت به سازمان نظام مهندسی تقدیر و تشکر نمودند و خواستار توجه ویژه در بحث اصلاح قانون نظام مهندسی داشتند. در ادامه این نشست دکتر شکیب یکی از دغدغه های اصلی این سازمان را اصلاح قانون نظام مهندسی عنوان کردند و از دکتر اقبال شاکری و دکتر رضایی کوچی در این راستا کمک خواستند.
دکتر شکیب سرپرست سازمان نظام مهندسی همچنین در خصوص بحث اصلاح قانون نظام مهندسی و بر طرف کردن موانع پیش روی این سازمان خواستار همکاری و تعامل بیشتر مجلس شدند تا هرچه زودتر مشکلات پیرامون قوانین و مقررات از سر راه برداشته شود.
وی گفت: در بحث نظارت، نظارت ثمر و بهره ای که باید داشته باشد ندارد که جا دارد مجلس در این زمینه گام خوبی بردارد تا مشکلات به صورت بنیادی حل شود. وی در خصوص بیمه مهندسان نیز گفت امیدواریم با پیشنهاد دکتر اقبال شاکری در خصوص بیمه مهندسین مشکلات حل شده تا دغدعه ای در این راستا نداشته باشیم.
در ادامه جلسه دکتر اقبال شاکری ناظر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، نیز ضمن شنیدن پیشنهادات اعضا در خصوص مشکلات پیش روی این سازمان قول همکاری و تعامل جهت بر طرف کردن مشکلات پیش روی این سازمان را دادند.
در ادامه جلسه، دکتر رضایی کوچی نماینده مجلس حاضر در این جلسه گفت خوشحالیم که کنار شما عزیزان هستیم.همکاری و تعامل کمیسیون مجلس جهت حل مشکلات وجود دارد و باید تلاش کنیم تا فضای دوستانه و همکاری در شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی وجود داشته باشد تا ارتقای کیفیت را در بحث ساخت و ساز شاهد باشیم.
در پایان جلسه هم اندیشی اعضای جلسه به بیان دغدغه ها و دیدگاه های خود پیرامون اصلاح قانون پرداختند. از جمله پیشنهادات و دغدغه ها بحث در آمد سازمان، اصلاح قانون نظام مهندسی، و حق الزحمه از جمله مواردی بود که با حضور اعضای جلسه مورد بحث و تبادل و نظر قرار گرفت.
در پایان اعضای شورا در این نشست عنوان کردند تا با ایجاد فضای تفاهم و همکاری در راستای رفع موانع و مشکلات گام بردارند.
اصلاح قانون نظام مهندسیجلسه نظام مهندسی با مجلسقانون نظام مهندسینهمین جلسه شورای مرکزی نظام مهندسی
Comments (0)
Add Comment