تعامل نظام مهندسی در توسعه ساخت و ساز در پردیس

مسوولان سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از دکتر هدایت به دلیل نقش مهم شهر جدید پردیس در گسترش صنعتی‌سازی ساختمان تقدیر کردند.
به گزارش تاسیسات نیوز، در مراسمی با حضور رئیس و مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در پردیس، با اهدای لوح سپاس از دکتر هدایت، مدیرعامل شرکت عمران بابت تحولات عمرانی گسترده از شهر پردیس تقدیر شد.
در همین حال، مهندس احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور ضمن تشکر از فعالیت‌های بزرگ عمرانی در پردیس، مدیریت پیشرفته و گسترش نسل چهارم صنعتی‌سازی ساختمان‌ است را یکی از ویژگی‌های مهم مدیریت دکتر هدایت در شهر پردیس عنوان کرد و اظهار داشت توسعه نسل پنجم و ششم ساختمان‌سازی به عنوان ساختمان‌های هوشمند و سبز نیز از جمله اولویت‌هایی است که مدیران عمرانی کشور باید به آن سمت حرکت کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور خاطرنشان کرد: ایفای نقش شرکت عمران پردیس در توسعه نسل چهارم ساخت و ساز در کشور بسیار پررنگ بوده و استفاده از قالب‌های تونلی جهت ساخت بالغ بر ۴۵ هزار واحد مسکن مهر به عنوان روشی نو و مستحکم، شایسته تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل و مدیریت این مجموعه می‌باشد.
 دکتر هدایت نیز ضمن تشکر از حضور ارزشمند رئیس سازمان نظام مهندسی کشور در پردیس، اطمینان داد پروژه بزرگ پردیس، به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص عمرانی ساختمانی در سطح کشور، تا سال‌ها به عنوان یادگار باقی خواهدماند.
خرمصنعتی سازینظام مهندسیهدایت
Comments (0)
Add Comment