تصفیه آب با بطری هوشمند

به گزارش تاسیسات نیوز، اگر قصد سفر دارید و یا تمایل دارید به طور منظم کیفیت آب خود را بررسی کنید، به یک بطری آب جدید به نام Ecomo علاقه نشان خواهید داد.





این بطری قادر به آزمایش و تعیین کیفیت آب مصرفی شما است. همچنین قادر به تصفیه و فیلتر کردن آن نیز است تا هرگونه مواد آلاینده را از آب خوراکی شما حذف کند. بطری آب Ecomo دارای یک نرم افزار مخصوص گوشی های هوشمند است تا به کمک آن بتوانید بر روی میزان مصرف آب خود نظارت داشته باشید و هم بتوانید کیفیت آن را بررسی کنید.

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بطری آب بسیار منحصر به فرد شما را به تماشای فیلم زیر دعوت می نماییم. سازندگان Ecomo در مورد طراحی و ویژگی های آن می گویند: «آیا آب آشامیدنی بهداشتی مینوشید؟ مطالعات اخیر نشان دادهاند حتی آب های مصرفی روزمره نیز ممکن است حاوی ۲۰ تا ۳۰ آلاینده شیمیایی از جمله موادی مانند داروها، فلزات سنگین، آفت کش ها و کودها باشند.





کافی است بطری هوشمند Ecomo را از آب شیر خانه تان یا یک چشمه آب و یا از رودخانه پر کنید و با یک تکان کوچک میزان آلاینده های آن را مشخص نمایید. فقط قبل از تکان دادن باید درب بطری را به خوبی محکم ببندید. شما می توانید کیفیت آب را بروی صفحه نمایش این بطری و یا نرم افزار تلفن همراه Ecomo مشاهده کنید.

 

 

 

 

هنگامی که شما از کیفیت آب مطلع شدید، می توانید با پیچاندن قسمت پایینی بطری آب را تصفیه کنید. سیستم تصفیه سه مرحله ای این بطری حاوی فیبر کربن فعال، فیبر تبادل یونی و یک غشاء نانو فیبر است. با استفاده از این فناوری ها Ecomo می تواند بسیاری از آلاینده های عمده، مانند آفت کش ها، فرآورده های نفتی، باکتری ها، و بسیاری از فلزات سنگین را از آب آشامیدنی شما حذف کند.

 

 

 

منبع: هم رسان

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آبتاسیساتتصفیههوشمند
Comments (0)
Add Comment