تصادف خودروی خودران با عابر پیاده جنجالی شد

پخودروی خودران در چین با یک عابر پیاده تصادف کرد و اکنون کاربران شبکه های اجتماعی از شرکت خودروسازی دفاع می کنند زیرا عابرمذکور هنگام قرمز بودن چراغ از خیابان عبور کرده است.
به گزارش تاسیسات نیوز، نقل از آسوشیتدپرس، بایدو، اپراتور این وسیله نقلیه در بیانیه ای به رسانه های چینی اعلام کرد هنگامیکه چراغ سبز شد، خودرو حرکت کرده و یک برخورد کوچک با عابر پیاده داشته است. فرد مذکور به بیمارستان منتقل شده اما هیچ جراحت خارجی واضحی در بدنش نبود.
این رویداد روز یک شنبه در شهر ووهان رخ داده و نشان دهنده چالش های پیش روی خودروهای خودران در وضعیت های پیچیده است. نشریه چینی Yicai به نقل از یک کارشناس نوشته این فناوری احتمالا در هنگام رویارویی با رفتارهای غیرمعمول مانند نقض قوانین ترافیکی توسط وسایل نقلیه و عابران دیگر با محدودیت هایی روبرو شود.
تصاویر پست شده در فضای آنلاین نشان می دهد یک فرد در خیابان جلوی خودروی خودران نشسته است. بیشتر اظهار نظرها در شبکه های اجتماعی در حمایت از بایدو بوده که نشان می دهد عابر پیاده قانون را زیرپا گذاشته است.
شرکت چینی بایدو در زمینه توسعه خودروی خودران وهوش مصنوعی پیشرو است. بزرگترین عملیات تاکسی رباتیک این شرکت با یک ناوگان شامل ۳۰۰ خودرو در ووهان فعال است.
«آپولو گو» به عنوان یک سرویس تاکسی آنلاین در بخش های محدودی از ۳ شهر پکن، شنژن و چانگ پینگ نیز فعال است
تصادف خودرانماشیین خودران
Comments (0)
Add Comment