تشکیل کارگروه ویژه نظام مهندسی برای «هتل آسمان»

رئیس سازمان نظام مهندسی فارس گفت: کارگروه کمیته فنی مدیریت بحران ویژه بررسی وضعیت هتل آسمان، متشکل از سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس و متخصصین ذی ربط در بخش‌های مختلف، شهرداری شیراز، اداراه کل راه و شهرسازی، دفتر فنی استانداری و دانشگاه شیراز تشکیل شده است.
به گزارش تاسیسات نیوز، مجتبی زوربخش، با بیان اینکه نگاه ما حمایتی است، گفت: پروژه هتل آسمان جزو پروژه‌های شاخص کلانشهر شیراز و چنانچه تاییدات لازم را داشته باشد و روند اجرا و اخذ تاییدیه‌ها را طی کند، قطعا مورد حمایت ما قرار خواهد گرفت.
او گفت: هدف ما جلوگیری از تحمیل هزینه‌های اضافی و هدررفت سرمایه‌ها برای سرمایه گذاران است تا قبل از بهره برداری ساختمان‌ها باید بتوانیم مال و سرمایه انسان‌ها را حفظ کنیم.
زوربخش گفت: مستنداتی را در خصوص پروژه هتل آسمان دریافت کرده‌ایم، باید این مستندات در یک کارگروه تخصصی بررسی شود و در هر بخش متخصصین ذی ربط باید اعلام نظر کنند.
او گفت: روز گذشته فعالیت این کارگروه آغاز شد و تلاش می‌کنیم جلسات پی در پی برگزار شود تا هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی فارس گفت: اظهارنظر در خصوص تایید یا عدم تایید منوط به تشکیل به کارگروه‌های مختلف فنی و نهایتا جمع بندی است..
او گفت: در علم مهندسی محاسبات، مدلسازی و ارزیابی‌های مهندسی مبنای اظهارنظر و نتیجه را مشخص می‌کنند، لذا به صورت شفاف، فعلا امکان پاسخ قطعی وجود ندارد.
رئیس سازمان نظام مهندسی فارس گفت: سازمان نظام مهندسی در موضوع کیفیت ساخت و ساز‌ها و احداث پروژ‌ه‌های شاخص شهری خود را در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی موظف می‌داند.
نظام مهندسی ساختمان فارسهتل آسمانکمیته فنی مدیریت بحران
Comments (0)
Add Comment