تشکیل کارگروه مدیریت منابع آب

یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت با محوریت «مدیریت اثربخش سازمان های بزرگ ایرانی»، در دو بخش «علمی – پژوهشی» و «علمی – کاربردی»، دی ماه امسال در تهران برگزار می شود.

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز   مهندس نادعلی حاجیلری، معاون توسعه مدیریت و امور مجامع شرکت مدیریت منابع آب ایران، با اعلام این خبر گفت: یازدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت از سوی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری جمع کثیری از مراکز علمی، دانشگاهی، سازمان ها، بنگاه های صنعتی و اقتصادی از تاریخ بیست و یکم تا بیست و سوم دی ماه امسال در سالن همایش‌های رازی برگزار می شود.

حاجیلری افزود: حضور مؤثر در کنفرانس‌های تخصصی و علمی، فرصت مناسبی را برای صاحب‌نظران و دست‌اندرکاران بخش آب فراهم می‌آورد تا با بهره‌مندی از مباحث نوین مدیریتی و تجارب دیگر سازمان‌ها، با مستندسازی دستاوردها و پیشرفت‌های به دست آمده در این بخش، مقالات پژوهشی و تجارب موفق مدیریتی خود را ارائه داده و چالش‌های فرارو در سطح ملی و بین‌المللی را معرفی کنند.

وی درباره برنامه های ویژه کارگروه مدیریت منابع آب در یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت گفت: برگزاری پانل تخصصی مدیریت منابع آب؛ ارائه تجارب برگزیده مدیریتی بخش آب به صورت شفاهی و پوستری؛ برگزاری کارگاه های آموزشی مستندسازی تجارب ویژه مدیران و کارشناسان و ارائه دستاوردهای مدیریتی بخش آب در نمایشگاه جانبی کنفرانس، از این برنامه ها هستند.

حاجیلری در ادامه گفت: از متخصصان بخش آب کشور درخواست می شود تجارب مدیریتی خود را طی سالیان اخیر در قالب فرمت تعریف شده، مستند کرده و حداکثر تا پایان شهریورماه امسال به دفتر نوسازی و بهبود مدیریت شرکت مدیریت منابع آب ایران ارسال کنند.

معاون توسعه مدیریت و امور مجامع شرکت مدیریت منابع آب ایران افزود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کنفرانس می توانند با شماره تلفن 88938971 تماس بگیرند.

 پایان پیام/.

 

 

 

صنایع، آب، کنفرانس
Comments (0)
Add Comment