ترفندهایی برای تعمیر فلاش تانک

امروزه در تمامی منازل فلاش تانک وجود دارد به همین خاطر تعمیر فلاش تانک بسیار با اهمیت بوده و یکی از راه های صرفه جویی در مصرف آب است.
تاسیسات نیوز: اساس کار فلاش تانک بدین صورت است که فلاش تانک آب را در مخزن خود نگهداری کرده و به محض فشرده شدن کلید، تمامی آب موجود در مخزن را تخلیه کرده و به این ترتیب با شدت به وجود آمده توالت شسته خواهد شد. در واقع فلاش تانک شامل یک درپوش است که با وزن آب جلوی سرازیر شدن آن را می گیرد. زمانیکه  ضامن کشیده می شود درپوش برداشته شده و آب آزاد خواهد شد. البته تا زمانیکه  که آب داخل مخزن خالی نشده باشد شناور متصل به مخزن، درپوش را  بالا نگه داشته تا آب کاملا خارج شود و بعد از این کار درپوش مجددا  روی لوله مجرای آب را می پوشاند و به این ترتیب آب وارد مخزن می شود. فرآیند گفته شده در طول شبانه روز بار ها تکرار شده و اگر طی  هر یکی از مراحل بالا مشکلی پیش بیاید فلاش تانک نیاز به تعمیر پیدا می کند.
دلایل خرابی فلاش تانک
آب بندی نشدن
اگر فلاش تانک آب بندی نشده باشد  آب به داخل توالت سرریز می شود که در این مورد لازم است فلاش تانک تعمیر شود.
کمترشدن تخلیه آب
چنانچه فلوتر (وسیله ای برای کنترل سطح مایع که ظاهری حبابی شکل دارد) یا پرکن مخزن خراب باشد، مخزن به درستی پر نشده و در نتیجه تخلیه آب کمتر خواهد شد.
چکه کردن آب
در صورتیکه اورینگ ها در جای مخصوص خود نباشند و اتصالها درست انجام نشده باشد و پیچ ها شل باشند امکان دارد فلاش تانک چکه کند.
عدم تخلیه آب
چنانچه اهرم فلاش تانک و وسایل وابسته به آن دارای مشکل باشند تخلیه آب به درستی انجام نخواهد شد.
ریختن آب از مخزن فلاش تانک
در صورتیکه شناور تنظیم نباشد یا به در فلاش تانک گیر کند آب از مخزن فلاش تانک سرازیر می شود.
به مدت یک ماه  بعد از هربار استفاده، شیر فلاش تانک را ببندید و مجددا که وارد توالت می شوید شیر آب را باز کنید تا مخزن برای استفاده پر شود به این ترتیب جرم آب لوله گرفته شده و دیگر فلاش تانک چکه نمی کند. اگر روش بالا به کمکتان نیامد می توانید با فرد متخصص جهت تعمیر فلاش تانک تماس بگیرید.
تعمیر فلاش تانکفلاش تانک
Comments (0)
Add Comment