تدوين سند توسعه انرژي

مدير عامل شرکت گاز استان گلستان از تشكيل كار گروه تدوين سند توسعه انرژي استان كه براي اولين بار انجام شده و همچنين تعيين گاز گلستان به عنوان دبير كارگروه تدوين سند توسعه انرژي استان خبر داد.

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز رمضانعلي سنگدويني در خصوص هدف از تشكيل كارگروه انرژي استان افزود: هدف از تشكيل اين كارگروه تدوين سندي جامع در حوزه انرژي به منظور سياست گذاري بلند مدت در اين حوزه استراتژيك و جلوگيري از انجام اقدامات موازي با هدف انرژي رساني به مراكز عمده مصرف به جاي گازرساني است.

وي افزود: بر همين اساس مقرر شد دبير خانه دايمي تدوين سند انرژي استان در محل شركت گاز استان تأسيس شود.

سنگدويني در خصوص جزئيات آن گفت: اين اقدام بر اساس بررسي نمودار جريان انرژي استان طي سالهاي گذشته و ترسيم نمودار جريان انرژي استان در 3 حالت خوش بينانه ، متحمل و بدبينانه براي 10سال آينده انجام خواهد شد.

وي افزود: براي تدوين سند از همكاري تمامي سازمانها و بخش هاي مرتبط كه در زمينه تأمين، توزيع و مصرف انرژي نقش دارند استفاده خواهد شد.

سنگدويني تصريح كرد: در همين راستا شركت گاز استان گلستان آمادگي دارد با توجه به اسناد بالادستي ملي و استاني و استفاده از دانش موجود در مراكز علمي و پژوهشي و سازمانهاي مردم نهاد نسبت به افزايش اثربخشي و تحقيق اهداف سند گام بردارد.

 پایان پیام/.

 

 

نظارت، بتن، گاز، همایش، نمایشگاه، کنفرانس، آب، فاضلاب
Comments (0)
Add Comment