تبریک نوروز ۱۴۰۳  روسای نظام مهندسی در یک قاب

تاسیسات نیوز– صدیقه بهزادپور: روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان در گفت و گو با تاسیسات نیوز طی پیام هایی ضمن تبریک سال نو ، آرزوی پویایی و سالی خوب برای همگان به ویژه برای جامعه مهندسی کردند.
 حمزه شکیب، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور :
ضمن تبریک سال نو به اعضاء و خانواده بزرگ نظام مهندسی ساختمان کشور به عنوان بزرگترین بخش خصوصی که عهده دار وظایف دولتی نیز می باشد، آرزوی من سلامتی و تندرستی برای همگان در مرحله نخست و همچنین دستیابی به اهداف متعالی تر و ترسیم افقی روشن با یاری همکاران و جامعه مهندسی در سال ۱۴۰۳ است تا بتوانیم  با کارآمدی و کارآیی بیشتر در کنار یکدیگر جایگاه و شان واقعی نظام مهندسی ساختمان را تبیین نماییم و چشم انداز روشنی را درسال جدید ترسیم کنیم.

 

مهندس احمد خرم – وزیر اسبق وزارت راه و شهرسازی و رئیس سابق نظام مهندسی ساختمان کشور:
ضمن تبریک سال نو و موفقیت برای همگان، امیدوارم سازمان نظام مهندسی کشور به جایگاه سالیان دور خویش بازگردد، چرا که نظام مهندسی با وجود اینکه یک NGO محسوب می گردد اما در گذشته از نقش مهمی در کشور برخوردار بود. امیدوارم نظام مهندسی به آن شان و منزلت بازگردد و گوشی شنوا برای  شنیدن مشکلات اعضاء ایجاد شود. دولت در راستای حمایت از NGO ها  باید از سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به عنوان بزرگترین NGO کشور حمایت اداری و حقوقی کند، اما با وجود در شرایط کنونی مشاهده می کنیم که چنین رویکردی اتفاق نیفتاده است .
مهندس سید علیرضا میرجعفری، رئیس اسبق نظام مهندسی ساختمان استان تهران:
ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت و بهروزی برای همه افراد و هموطنان، امیدوارم سالی پر از برکت برای جامعه مهندسان را در سال ۱۴۰۳ پیش رو داشته باشیم، هر چند شواهد، حکایت از دشواری شرایط در سال آینده دارد اما امید به سلامتی و تحرک و پویایی در همه حوزه ها به ویژه نظام مهندسی برای همگان به ویژه حامعه مهندسین و مردم داریم . به امید آن روز.
دکتر رامین کرمی، رئیس اسبق نظام مهندس ساختمان استان تهران :
در سال ۱۴۰۳ آرزوی سربلندی و سرافرازی برای همه مردم کشور ایران و سربلندی و افتخار کشور و آرامش و آسایش مردم  و خدمت رسانی مطلوب در حوزه نظام مهندسی و … را دارم و امیدوارم خدمات ارائه شده در این زمینه کمکی مطلوبی برای ارتقاء سطح معیشت مهندسان و حرفه ای شدن خدمات در بخش مهندسی برای همگان باشد.

 

جامعه مهندسی و حمزه شکیبحمزه شکیبپیام نوروزی رئیس نظام مهندسی کشور
Comments (0)
Add Comment