تاکو برنده جایزه برترین محصول سال

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت محصولات آسایشی تاکو جایزه «محصول سال» را در پانزدهمین رقابت سالانه جوایز نوآوری AHR Expo دریافت کرد. برنامه جوایز نوآوری جدیدترین محصولات، سیستم ها و فناوری های موجود در نمایشگاه در میان 10 گروه محصول را معرفی می کند.

 

 

 

 

کنترل بازچرخانی آب گرم هوشمند تاکو برنده جایزه نوآوری در گروه لوله کشی بود. ویژگی این فناوری کنترل 115 ولتی برای ثبت الگوی مصرف آب گرم مالک و به کارگیری داده های حاصل برای به کار انداختن دقیق پمپ بازچرخانی اب گرم خانه در زمان نیاز به آب گرم است.

 

 

 

 

مدیر این محصول می گوید: «SmartPlug با استفاده از نرم افزار و لاجیک یکی از بوردهای کنترلی موجود شرکت و زدن آن به وسیله ای که به یک پریز برق وصل می شود کار می کند. در نتیجه سیستم های آب گرمی که به وسیله زده می شوند قابلیت های هوشمند آن برای فراگیری الگوهای مصرف آب گرم و مدیریت کارامد آب گرم موجود را دارا خواهند بود.

 

 

 

این سیستم به شما اجازه می دهد پمپ بازچرخانی آب گرم موجود را با یک کابل برق به روز کنید. خیلی ساده است SmartPlug را به پریز برق 110 ولت بزنید و بعد کابل برق سیرکولاتور را به SmartPlug وصل کنید. با استفاده از سنسوری که روی لوله رفت آب گرم سوار می شود، SmartPlug الگوی مصرف آب گرم روزانه را ثبت و زمان کار سیرکولتنتور را به صورت خودکار ثبت می کند. آب گرم همیشه در زمان نیاز شما موجود خواهد بود.

 

 

 

 

از مزایای این سیستم می توان به نصب آسان، صرفه جویی در مصرف آب به دلیل حذف زمان انتظار رسیدن آب گرم به وسایل، آسایش و راحتی به خاطر رسیدن آب گرم در چند ثانیه، راندمان و اعتبار اشاره کرد.







انتهای خبر

آسایشتاسیساتنمایشگاههوشمند
Comments (0)
Add Comment