تاسیس دانشکده علمی کاربردی حفاری وارد مراحل اجرایی شد

نخستین دانشکده علمی کاربردی حفاری کشور به همت شرکت ملی حفاری ایران تاسیس می شود.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، این شرکت در چند سال اخیر با هدف تحقق اهداف و برنامه های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران بهره گیری از ظرفیت های دانشگاه ها و مراکز علمی و حرفه ای را در دستور کار خود تعریف کرده است.

 

روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران اعلام کرد: در این ارتباط از سوی مدیرعامل این شرکت مهندس محمد ابوالحسنی از پیشکسوتان صنعت حفاری به عنوان مدیر پروژه تاسیس و راه اندازی دانشکده علمی کاربردی در شرکت ملی حفاری ایران منصوب شد.

 

در حکم مهندس حمیدرضا گلپایگانی آمده است: تامین نیروهای تخصصی و حرفه ای مورد نیاز این  شرکت برای انجام فعالیت های فنی و عملیاتی در سطح استانداردهای قابل قبول بین المللی ایجاب می کند تا دانشکده علمی کاربردی حفاری تحت نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی برای ارتقاء سطح دانش و توانمندی های حرفه ای کارکنان تاسیس شود.

 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری برای تحقق ارتقا سطح صلاحیت های علمی و حرفه ای این مرکز استفاده از تمام ظرفیت ها و قابلیت های علمی دانشگاه ها و مراکز علمی و حرفه ای استان و کشور را مورد تاکید قرار داده است به نحوی که بتواند خدمات خود را در سطح کشور و منطقه خاورمیانه با کیفیت بالا عرضه کند.

Comments (0)
Add Comment