تاثیر مهندسی در ساخت وساز از دید مهندس رجبی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی شورای مرکزی مهندس رجبی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان اظهار داشت: چنین نشست هایی به تاثیر مهندسی در ساخت وساز تاکید ویژه دارد.

 

 

 

مهندس رجبی در کنفرانس نقش مهندسی مکانیک در ساخت و ساز شهری افزود: یکی ار ارکان کیفیت زندگی در شهرها نگاه مهندسی نه تنها به ساخت و ساز که به حوزه مدیریت شهری است.

 

 

 

امروز مسولان باید توجه بیشتری به مهندسان کنند و حتی مدیریت کشور نیاز به نگاه مهندسی دارد زیرا مهندسان یا راه می سازند یا راهی پیدا می کنند.

 

 

 

مهندس رجبی در ادامه گفت : یکی از ارکان کیفیت زندگی در شهرها نگاه مهندسی نه تنها به ساخت و ساز که به حوزه مدیریت شهری است.

 

 

 

امروز مسوولان باید توجه بیشتری به مهندسان کنند و حتی مدیریت کشور نیاز به نگاه مهندسی دارد زیرا مهندسان یا راه می سازند یا راهی پیدا می کنند.

 

 

 

مهندس رجبی افزود: وجود ۴میلیون و ۵۰۰ خانه خالی در کشور به دلیل ضعف در برنامه ریزی هاست ومهندسان در صف اول برای عبور کشور از بحران کنونی در کشور قرار دارند امروز کشور ما در حوزه منابع آب و تولید و مصرف انرژی با بحران رو به روست.

 

 

 

به عنوان حمایت از بهره برداران در حوزه ملی و جهانی با مسائلی روبرو هستیم که در بخش مصرف آب، تولید، کارگاه، انرژی، کاهش مصرف انرژی، شهرهای مقاوم و پایدار و انرژی و کیفیت زندگی در آن تعریف شده باشد مسائل ریزگردها و بحث کیفیت زندگی در شهرها یکی از ارکان آن نگاه یه مدیریت ساخت و ساز باشد.

 

 

 

چهارمیلیون و پانصدهزار ساختمان ساخته شده است ولی پل ارتباط بین متقاضی و کارفرما نیست.








انتهای خبر

تاسیساتساخت و سازنظام مهندسیکنفرانس
Comments (0)
Add Comment