بیمه نکردن ساختمان های ناایمن

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به اظهارات یکی از مسئولان شهرداری مبنی بر وجود ۳ هزار پلاسکو در شهر تهران گفت: با توجه به ریسک بالای بناهای ناایمن، ما هرگز وارد این ساختمان‌ها نخواهیم شد.

 

 

 

 

ابراهیم‌پور، مدیرعامل بیمه ملت در نشست خبری که پس از افتتاح اولین شعبه بیمه ملت برگزار شد در خصوص بیمه آتش‌سوزی و بیمه ساختمان‌ها گفت: پس از حادثه پلاسکو تقاضای زیادی برای خرید بیمه‌نامه وجود داشت اما پس از چند روز افت کرد زیرا جامعه ما تا حدودی احساسی رفتار می‌کند.

 

 

 

 

مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به اظهارات یکی از مسئولان شهرداری مبنی بر وجود 3 هزار پلاسکو در شهر تهران گفت: با توجه به ریسک بالا بناهای ناامین، هرگز وارد این ساختمان‌ها نخواهیم شد. ما ساختمان‌هایی را بیمه می‌کنیم که به نکات ایمنی توجه می‌کنند.

 

 

 

 

وی با تاکید بر اینکه بیمه ساختمان‌هایی که به نکات ایمنی توجه نمی‌کنند اشتباه است، گفت: اگر مسئولان ساختمان پلاسکو به گزارش‌های ارائه شده توجه و نکات ایمنی را رعایت می‌کردند حادثه پلاسکو رخ نمی‌داد. باید مساله ایمنی به طور جدی مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد و به صرف بیمه حادثه، مساله‌ای را حل نمی‌کند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ایمنیبیمهتاسیساتساختمان
Comments (0)
Add Comment