به روزرسانی سیستم های گرمایشی مدارس

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: با توجه به اهمیت برخوردار شدن مدارس از سیستم گرمایشی مناسب و کم خطر هم اکنون ۹۰ درصد مدارس شهری و روستایی بروجرد مجهز به شوفاژ است.
به گزارش تاسیسات نیوز، نریمان سبحانی نیاافزود: هم اکنون ۳۵۰ واحد آموزشی شهری و روستایی در این شهرستان به سیستم گرمایشی مناسب تجهیز شده است.
وی اظهار داشت: ۲۰ مدرسه در روستاهای بروجرد دارای بخاری نفتی و ۳۰ واحد آموزشی دارای بخاری گازی هستند.
وی عمده علت استفاده از بخاری نفتی برای این مدارس  را نبود شبکه گاز رسانی در این روستاها عنوان کرد و ادامه داد: در صورتی که شبکه گاز سراسری به این روستاها متصل شود، بخاری‌های نفتی مدارس جمع‌آوری و سیستم گرمایشی شوفاژ یا بخاری گازی نصب خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: با توجه به خطرناک بودن سیستم گرمایشی بخاری نفتی تمام بخاری‌های نفتی که درمدارس روستاها نصب شده از نوع مرغوب و استاندارد بوده و در فصل زمستان این بخاری‌ها به صورت مستمر از سوی مدیران مدارس مورد بررسی قرار می گیرند.
سبحانی افزود: سیاست نوسازی مدارس ارتقای سیستم گرمایشی مدارس از بخاری نفتی به گازی و از گازی به شوفاژ است و تلاش خواهد شد در راستای این سیاست در شهرستان بروجرد گام برداشته شود.
وی افزود: این شهرستان دارای ۴۳۰ واحد آموزشی است که از این تعداد ۱۵۶مدرسه در روستاهای سه بخش مرکزی و اشترینان و شیروان واقع شده اند.
مدیرآموزش و پرورش بروجرد اضافه کرد: گاز سوز کردن مدارس دارای بخاری نفتی به اعتبار و حمایت خیرین نیاز دارد که انتظار می رود این مهم در راستای رفاه حال دانش اموزان تحقق یابد
بخاری مدارسسیستم گرمایشی در مدارسشوفاژ مدارس
Comments (0)
Add Comment