به دنبال افت فشار درآمد/ برق «بمپنا» خاموش شد

به دنبال افت فشار درآمد در نیروگاه های این شرکت؛ در حالی که نرخ فروش محصولات «بمپنا» رشد داشته اما؛ نتوانسته از سال گذشته پیشی بگیرد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، شرکت «تولید برق عسلویه مپنا» در دی ماه ۶۹ میلیارد ریال درآمد شناسایی کرد که نسبت به آذر ماه افت ۱۷ درصدی را نشان می دهد.
آمادگی نیروگاه ۱۹ درصد افت درآمد داشته و انرژی نیروگاه ۱۰ درصد کمتر از ماه قبل درآمدزایی داشته است. با وجود این که نرخ فروش افزایش یافته اما؛ کاهش مقدار فروش مانع از رشد درآمدهای عملیاتی شرکت شد.
در مجموع، «بمپنا» طی دوره ۱۰ ماهه سال جاری، یک هزار و ۷۲۶ میلیارد ریال درآمد عملیاتی کسب کرد که ۲ درصد کمتر از دوره مشابه سال ۹۷ است. طی این مدت، آمادگی نیروگاه با رشد ۳ درصدی درآمد مواجه شد اما؛ انرژی نیروگاه ۱۲ درصد تنزل درآمد داشت.
شایان ذکر است که پیش از این «بمپنا» برآورد کسب درآمد ۱۵۶ میلیارد ریالی در فصل زمستان داشت و در اولین ماه از فصل آخر، ۴۴ درصد از رقم پیش بینی شده را محقق کرد.
در مجموع، انتظار می رود این شرکت عملکرد بهتری از خود برجای بگذارد. حال باید دید دو ماه باقیمانده از سال چه عملکردی از خود برجای می گذارد!
برقبمپناخاموشنیروگاه
Comments (0)
Add Comment