به بهانه ریاست مهندس حمزه شکیب به ریاست نظام مندسی کشور

تایسسات نیوز: مهندس عباس وثیق‌نیا ابراز امیدواری کرد: کارهای بر زمین مانده به سرانجام‌ برسد
کارشناس ارشد شهرسازی و رییس گروه تخصصی شهرسازی در شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی گفت: با توجه به تعامل خوب دکتر شکیب با وزارتخانه امید است کارهای ناتمام و بر زمین مانده به سرانجام‌ برسد و شاهد اتحاد و انسجام بیشتر در بین اعضای شورا باشیم.

مهندس عباس وثیق‌نیا در گفت‌وگو با پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان، در خصوص حضور دکتر شکیب در سمت سرپرستی سازمان نظام مهندسی ساختمان، افزود: با توجه به فضای به وجود آمده در شورا و اتفاقات حادث شده که متاسفانه به سمت و سوی انتخابات زودرس می‌رفت، حضور دکتر شکیب که از بدنه نظام مهندسی و عضو شورای مرکزی بودند تا حدود زیادی باعث خواهد شد که شورا به  فعالیت خود تا مهلت قانونی ادامه دهد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر با توجه به تعامل خوب دکتر شکیب با وزارتخانه، امید است کارهای ناتمام و بر زمین مانده به سرانجام‌ رسیده و شاهد اتحاد و انسجام بیشتر در بین اعضای شورا باشیم.

مهندس وثیق‌نیا درباره اقداماتی که لازم است در سازمان نظام مهندسی پیگیری شود، خاطرنشان کرد: موضوعات اساسی زیادی هست که باید هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف آن‌ها اقدام شود. مسائلی از قبیل تعرفه خدمات مهندسی، شرح خدمات گروه‌های هفتگانه، مسئله تعارض منافع، وضعیت خدمات مهندسی در روستاها و تفاهم نامه‌های بنیاد مسکن، تفاهم نامه شرکت شهرک‌های صنعتی، مباحث مقررات ملی شهرسازی و ترافیک و نقشه برداری، شیوه نامه‌های مختلف ناتمام، بودجه و تراز استان‌ها و… که همه این‌ها مواردی هستند که می‌باید هر چه سریع‌تر مورد بررسی و پیگیری قرار گیرند.

گفتنی است دکتر حمزه شکیب طی هفته جاری با حکم وزیر راه و شهرسازی، به سمت سرپرستی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور منصوب شد.

تغییر رئیس نظام مهندسی کشورحمزه شکیب
Comments (0)
Add Comment