بزرگ‌ترین سربازخانه‌های سیار جهان

به گزارش تاسیسات نیوز، به نظر می رسد ساختار سه بعدی گزینه خوبی برای ارتش باشد. تکنولوژی جدید نسبتاً قابل حمل و ارزان است و اگر برای سخت پناه گاه های ایمن در مدت کوتاه برای سربازان استفاده شود می تواند جان بسیاری از آنها را نجات دهد. با این ذهنیت، یگان فرماندهی نیروی دریایی آمریکا اخیراً با آنچه بزرگ ترین چاپگر سه بعدی جهان می نامد، سربازخانه های بتونی را در مدت دو روز ساخته است.


تیم ساخت MCSC با همکاری نیروی دریایی سربازخانه های نمونه ای را در مرکز تحقیق و توسعه مهندسی ارتش آمریا در ایلی نویز ساخته اند.




چاپگر سه بعدی برای ساخت یک پناهگاه با مساحتی بالغ بر 500 فوت مربع تنها در مدت 40 ساعت استفاده شد. طبق گفته این نیرو، به طور معمول 10 نفر در مدت پنج روز چنین سازه ای را می سازند.


تیم با یک مدل کامپیوتری و یک چاپر سه بعدی شروع کرد. پس از پرینت، فرایند ساخت واقعی بسیار شبیه سازه های بتونی چاپ سه بعدی شده قبلی بود و بتون ریزی از طریق یک نازل به صورت چند لایه برای ساخت دیوارهای مواج را شامل میشود.


نیروی دریایی در حال بررسی روی بهبود فرایند مورد استفاده است و به نظر می رسد خودکار کردن پمپاژ و اختلاط سیمان می تواند فرایند را تسریع کند.


این قابلیت امکان مشارکت بیشتر با جامعه محلی را فراهم می کند چون ارزان و ساده بوده و در این صورت روبوت ها می توانند ساختمان ها را چاپ کنند.







انتهای خبر

ارتشتاسیساتتکنولوژیسربازخانه
Comments (0)
Add Comment