برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی اصفهان پلاست

نهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست، با استقبال و حضور بزرگان پتروشیمی داخلی و خارجی و تولیدکنندگان و فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی؛ ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز ه نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست، در این نمایشگاه بیش از 120  شرکت داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی از کشورهای آسیائی و اروپائی؛ نوین ترین و جدید ترین کالاها ، تولیدات ، صنایع ، تجهیزات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد .

 

علی شالباف مدیر اجرایی نهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست دراین باره گفت : صنایع ،کالاها و خدمات این نمایشگاه ، در5 گروه کالائی؛ مواد اولیه، ماشین آلات و تجهیزات پلیمری،محصولات ساخته شده و نیمه ساخته،خدمات فنی و مهندسی،کامپوزیت‌های پلیمری ارائه خواهد شد که هر گروه نیز خود ، دارای ده ها زیرمجموعه کالائی است.

 

وی اضافه کرد : در نهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست شرکت‌های بزرگ و مطرح کشور از جمله هلدینگ خلیج فارس، شرکت بازرگانی پتروشیمی ، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی خوزستان، پتروشیمی اروند، شرکت طراحی و مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی (اسپک) ، پتروشیمی بندرامام ، پتروشیمی تبریز و انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی صنعت پتروشیمی، پلاستیک و سایر صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلیمری حضور دارند.

 

شالباف با بیان اینکه نهمین نمایشگاه اصفهان پلاست امسال در فضایی به مساحت بیش از 10 هزار مترمربع برگزار خواهد شد گفت:در حاشیه این نمایشگاه چندکارگاه‌ تخصصی و آموزشی نیز برگزار خواهد شد .

 

شالباف افزود : برگزاری چنین نمایشگاه‌های معتبری در ایران که با نمایشگاه‌های منطقه خاورمیانه همچون عرب پلاست و پلاست ترکیه رقابت می کند ، موجب توسعه و رشد صنایع تکمیلی پتروشیمی کشور و افزایش توان رقابتی آن با برخی از شرکتهای پتروشیمی منطقه همچون عربستان سعودی و ترکیه خواهد شد.

 

مدیر اجرایی نهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست اضافه کرد: از سوی دیگر برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی زمینه را برای افزایش صادرات محصولات تکمیلی ونهایی پتروشیمی و پلیمری ایران به کشورهای منطقه همچون عراق، پاکستان، کشورهای آسیای میانه، حوزه قفقاز و منطقه خلیج فارس فراهم می کند.

 

مدیر اجرایی نهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست افزود:توسعه زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی علاوه بر کاهش خام فروشی و اشتغال پایدار، منجر به متنوع سازی سبد تولید محصولات پتروشیمی و پلیمری ایران خواهد شد و بر این اساس توسعه صنایع تکمیلی منجر به افزایش تعداد بازارهای هدف پتروشیمی ایران در چهار گوشه جهان خواهد شد.

 

شالباف یکی از راهکارهای خنثی سازی آثار تحریم‌های نفت و پتروشیمی کشور را توسعه صنایع تکمیلی عنوان کرد و افزود: از این رو درکنار سیاست‌های کلان دولت، برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای در توسعه کمی و کیفی صنایع تکمیلی پتروشیمی، نقش غیرقابل انکاری دارد.  

 پایان پیام/

 

 

 

چیلر،تراکمی، جذبی،نیروگاه، نظام ، گاز، مخزن، نفت،
Comments (0)
Add Comment