برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی در زنجان

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان، از برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در زنجان خبر داد.

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز، حسین افشار افزود: در پی استقبال بی‌نظیر مردم عزیز استان از نمایشگاه‌های بر پا شده و در تداوم نمایشگاه‌های تخصصی هفتمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در زنجان برگزار می‌شود.

 

وی افزود: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی از پنجم تا هشتم آذر ماه  در محل دائمی شرکت نمایشگاههای بین‌المللی کاسپین و در فضایی بالغ بر 4 هزار و 200 متر مربع و 1500 مترمربع غرفه‌سازی برگزار می‌شود.

 

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به حضور 20 شرکت در این نمایشگاه ادامه داد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و شرکت‌های از استان‌های تهران، زنجان، اصفهان، آذربایجان شرقی و چند استان دیگر حضور دارند.

 

افشار تاکید کرد: در این نمایشگاه تولیدات و کالای خود را در زمینه‌های ظروف بهداشتی و لوازم آشپزخانه، ظروف تفلون و چدنی، یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، کالای خواب، لوازم برقی آشپزخانه، لوازم گازسوز، بخاری، لوازم تکمیلی آشپزخانه، مبلمان خانگی و … در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

 

وی ادامه داد: همچنین همزمان با نمایشگاه لوازم خانگی نیز پنجمین نمایشگاه مواد غذایی و لبنی، شیرینی و شکلات، آرد و نان و صنایع مرتبط از پنجم تا هشتم آذر ماه سال جاری در فضایی بالغ بر 2 هزار و 500 متر مربع و با 1000 متر مربع غرفه بندی  در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی کاسپین زنجان با حضور شرکت کنندگانی از استان‌های مختلف کشور از جمله اصفهان، کرمانشاه، تبریز، گیلان، تهران، زنجان و … به مدت چهار روز  برگزار خواهد شد.

 

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان افزود: این نمایشگاه با هدف رونق بازرگانی و آشنایی بیشتر مصرف کنندگان با انواع محصولات و شیوه‌های مدرن بسته بندی و گسترش مبادلات بازرگانی در سطح استان زنجان با استان‌های دیگر به ویژه استان‌های همجوار برگزار می‌شود که در این نمایشگاه بر تنوع فرآورده های لبنی تاکید شده است.

 

وی ساعات بازدید از این نمایشگاه‌ها برای عموم علاقه مندان بعد از ظهرها از ساعت 15 تا 21 اعلام کرد.

 

پایان پیام/.

 

 

چیلر،تراکمی، جذبی،نیروگاه، نظام ، گاز، مخزن، نفت،
Comments (0)
Add Comment