برگزاری نمایشگاه تاسیسات میلان

به گزارش تاسیسات نیوز، نمایشگاه mce یکی از بزرگترین نمایشگاه های جهان در رابطه با تاسیسات و سیستم های گرمایشی و سرمایشی می باشد که هر 2 سال یکبار در شهر میلان برگزار می شود.




این نمایشگاه در سال جاری برای چهلمین بار از تاریخ 25 الی 28 اسفند ماه 1394 در این شهر برگزار خواهد شد.




این نمایشگاه در سال 2014 در فضایی به وسعت 325000 متر مربع و با حضور 2039 غرفه گذار از 59 کشور جهان برگزار شد.تعداد بازدید کنندگان متخصص این نمایشگاه 155987 نفر بوده است که پیش بینی میشود در سال جاری این ارقام رشد قابل ملاحظه ای داشته باشد.

 

 

این نمایشگاه از 4 بخش اصلی به شرح زیر تشکیل می شود:

 

1_ سیستم های گرمایشی

 

2_ سیستم های سرمایشی

 

3_ آب

 

 

4-انرژی

 

در بخش گرمایشی آخرین فن آوریهای روز در رابطه با سیستم های ترکیبی تولید آب گرم با بالاترین کارایی و سیستم های مدیریت هوشمند انرژی به منظور کاهش مصرف و اتلاف کمتر انرژی و حفاظت محیط عرضه خواهد شدکه شامل سیستم های گرمایش-روش های اجرایی-ابزار و ترکیبات HVAC می باشد.

 

 

در تمامی بخش های فوق عامل جلوگیری از اتلاف انرژی و ترکیبات بهینه عوامل فوق که نقش مهمی در تاسیسات خانگی و صنعتی دارد مورد توجه قرار دارد.

 

 

در بخش سرمایشی سیستم های تهویه هوا و سیستم های خنک کننده می باشد که بر اساس سرمایه گذاری های کلان در بخش تحقیقات مدیریت بهینه تولید و مصرف انرژی می باشد.

 

 

در بخش آب تکنولوژی لوله کشی،لوازم جانبی حمام،سونا،وان و کلیه تجهیزات جانبی آن به معرض نمایش گذاشته می شود.

 

 

در بخش انرژی پمپ های حرارتی، انرژی خورشیدی _انرژی بادی، سیستم های اتوماتیک و هوشمند برای منازل و ساختمان ها، تجدید انرژی … که هدف کلی تمامی این عوامل ایجاد یک محیط خودکفا از لحاظ انرژی و محیط زیست سالم می باشد.


همزمان با این نمایشگاه،کنفرانس ها و کلاس های آموزشی متعددی نیز برگزار خواهد شد.

 

منبع: پانیذان پرواز

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتسرمایشنمایشگاهگرمایش
Comments (0)
Add Comment