برگزاری مسابقه ای متفاوت در دانشگاه آزاد واحد علوم و فناوری پردیس

باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس، اقدام به برگزاری مسابقه آشپزی با حضور داوطلبان و غذاهای طبخ شده محلی سراسر ایران کرد.
تاسیسات نیوز/ صدیقه بهزادپور:  باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس با هدف ترویج فرهنگ آشـپزی آسان و طبخ غذاهای سالم، جشنواره بزرگ آشپزی در محل دانشگاه را برگزار کرد.
بر اساس این گزارش، ارتقا سطح اگاهی خانواده دانشگاه در زمینه غذا و سلامت، آشنایی با غذاهای سنتی ایرانی، ترویج فرهنگ آشـپزی آسان و طبخ غذاهای سالم و…. از اهداف این مسابقه اعلام شد.
شرکت کنندگان در این مراسم با طبخ انواع غذاهای محلی کشور، ضمن فراهم آوردن فرصتی برای رقابت در این عرصه، صحنه ای زیبا از همدلی و یکپارچگی ملی را با وجود تنوع و تعدد سلایق را به نمایش گذاشتند.

لازم به ذکر است؛ این مسابقه با محوریت موضوعاتی چون؛ خوراک ساده، سوپ و سالاد، غذاهای گیاهی و دریایی و انواع خورشت با در نظر گرفتن شاخص هایی مانند؛ همخوانی دستور غذای ارسالی با هدف مسابقه، نوآوری و سلیقه در چیدمان، سادگی بیان دستور غذا، معرفی غذاهای سنتی و بومی، سفره آرایی و ارائه غذای سالم و ارزان  با حضور داور بین المللی آشپزی برگزار شد.
این مراسم با اهداء جوایز نقدی و لوح تقدیر به نفرات برتر با حضور تنی چند از مدیران باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس پایان یافت.
باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامیدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیسمسابقه آشپزی
Comments (0)
Add Comment