برگزاری مسابقات آزاد جوشکاری

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر گفت: مسابقات آزاد جوشکاری در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود که زمان برگزاری آزمون استانی 16 بهمن ماه و آزمون کشوری از تاریخ 10 لغایت 11 اسفند ماه است.

 

 

 

 

عبدالرسول کازرونی پیش از ظهر امروز در نشست با فرماندار کنگان اظهار داشت: اهمیت و ضرورت توجه به جوش و تست جوش در پروژه‌ها اعم ازساخت و ساز‌ها و پروژه‌های آب‌رسانی و صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، هوافضا، الکترونیک،صنعت خودرو و همینطور کاهش ناشی از بلایای طبیعی در حال حاضر دغدغه خاطر مسئولین ذی ربط مرتبط با موضوعات است.




وی اضافه کرد: بر همین اساس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نیز به نوبه خود با تجهیز کارگاه‌های آموزشی صنایع جوش و بازرسی جوش و به کارگیری اساتید کار آزموده و نیز تدوین استانداردهای آموزشی منطبق با تکنولوژِهای روز در ارتقاء مهارت شاغلین این حوزه گام‌هایی برداشته است.





مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر اضافه کرد: آموزش‌های کاربردی در واقع مهم‌ترین فاکتور این عوامل و پیونددهنده همه آنهاست که البته استاندارد تنها به جوشکاری ختم نمی‌شود و باید تمامی عوامل موثر در جوش کیفیت مطلوب و لازم داشته باشدکه با آموزش‌های مهارتی تحت استانداردهای آموزشی محقق خواهد شد.




کازرونی تاکید کرد: این مرکز با ارائه آموزش‌های تکمیلی و ضمن خدمت به دانشجویان و صاحبان صنایع توانسته است آنان را با توانمندی‌های موجود در این صنعت آشنا کند.




وی ادامه داد: این آموزش‌ها می‌تواند جوشکاری با فرایند قوس الکتریکی،آرگون و بازدیدهای چشمی و با استفاده ازامواج التراسونیک را آموزش دهد.




مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر درخصوص روش اجرای مسابقات آزاد جوشکاری گفت: مسابقات آزاد جوشکاری در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود که زمان برگزاری آزمون استانی این مسابقات 16 بهمن سال‌جاری و زمان برگزاری آزمون کشوری از تاریخ10لغایت11اسفند ماه در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان خواهد بود.







انتهای خبر

تاسیساتجوشکاریفنی و حرفه ایمسابقه
Comments (0)
Add Comment