برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با رعایت پروتکل های بهداشتی

آزمون ورود به حرفه مهندسان در صلاحیت طراحی رشته معماری در سه شهر رشت، لنگرود و تالش و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، آزمون ورود به حرفه مهندسان در صلاحیت طراحی رشته معماری، همزمان با سراسر کشور در سه شهر رشت، لنگرود و تالش، با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
رئیس و جمعی از اعضای هیات مدیره رشته معماری سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان به همراه مدیر کل و تعدادی از مدیران اداره کل راه و شهرسازی از نحوه برگزاری آزمون بازدید کردند.
در این بازدید مهندس احمد زاده، عضو هیات رییسه شورای مرکزی و عضو هیات مدیره سازمان در رشته معماری و مهندس ابوالفتحی دستیار رییس نظام مهندسی ساختمان کشور نیز حضور داشتند.
این آزمون با حضور ۵۰۳ نفر از شرکت کنندگان در چهار حوزه امتحانی شهر رشت (دانشگاه آزاد اسلامی پل طالشان و آموزشکده دخترانه معین)، شهرلنگرود (دبیرستان تیزهوشان ) و شهر تالش (دانشگاه علمی و کاربردی) با رعایت دستورالعملهای بهداشتی  برگزار شد که برای پذیرفته شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز و با رعایت سایر شرایط لازم، پروانه اشتغال به کار صادر می‌شود.
ضمنا نتایج این آزمون از طریق وب‌سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان، به نشانیwww.inbr.ir به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.
آزمون ورود به حرفه مهندسی در سایر رشته و صلاحیت‌ها در اوایل مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
آزمونرشتصاحیت طراحی رشته معمارینظام مهندسینظام مهندسی مازندران
Comments (0)
Add Comment