بروزرسانی تأسیسات شرکت نفت و گاز

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از به‌ روز رسانی تأسیسات قدیمی و فرسوده شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مطابق با جدیدترین استانداردها و فناوری‌های روز خبر داد.


بیژن عالی پور اظهار کرد: جملگی تأسیسات فرآورش نفت در این شرکت با توجه به اولویتی که در خصوص قدمت اماکن صنعتی‌اش داشت با استفاده از توانمندی نیروهای ایرانی طراحی و احداث شد.

 

وی افزود: این تأسیسات شامل کارخانه‌های متمرکز بهره‌ برداری و نمکزدایی نفت و همچنین تزریق گاز است که در مناطق مختلف همچون هفت شهیدان مسجدسلیمان، لالی،لب سفید، قلعه نار، کبود، هفتکل و نفت سفید توسط مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب احداث شده و وارد مدار خدمت شده‌اند.


مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خاطرنشان کرد: برخی از این واحدها همچون نمکزدایی متمرکز هفتکل و نفت سفید یا بهره‌برداری هفتکل وارد مرحله پیش راه‌اندازی شده و بزودی افتتاح می‌شوند.


وی از رعایت موازین ایمنی در محیط‌های عملیاتی و اداری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تقدیر کرد و خواستار توجه همیشگی به این مقوله به منظور حفظ ایمنی و سلامتی کارکنان به عنوان اصلی‌ترین و گرانبهاترین سرمایه صنعت نفت شد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتنفتگاز
Comments (0)
Add Comment