برنامه های جدید شرکت برق چیست

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، داود راهزادی، مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق كهگیلویه و بویراحمد در نشستی با عنوان اقتصاد مقاومتی در محل شركت توزیع نیروی برق كهگیلویه و بویراحمد افزود: كمك به كاهش مصرف ویژه فرآیندهای صنعتی و ممیزی انرژی در صنایع و ادارات از دیگر برنامه های مدنظر شركت در سال جاری خواهد بود.





وی با بیان اینكه توجه به شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برای اجرایی كردن پروژه ها از سوی مدیران و مسولان بایستی بطور ویژه مدنظر قرار گیرد،خاطرنشان كرد: توجه به این شعار می تواند راهكار اساسی برای اجرایی كردن پروژه ها باشد.







مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق كهگیلویه و بویراحمد افزود: برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی شركت در سال جاری در حوزه های مختلف طراحی شده است.

 

 

 

 

راهزادی ، بهینه سازی شبكه ، تعمیرات خط گرم ، تعویض انشعابات معیوب ، افزایش فیدرهای فشار متوسط ، تعویض شبكه های فرسوده با كابل های خود نگهدار و كاهش طول فیدرهای فشار ضعیف را از مهمترین برنامه های تدوین شده شركت توزیع نیروی برق كهگیلویه و بویراحمد در سال اقتصاد مقاومتی عنوان كرد.

 

 

 

 

وی گفت: توزیع بیش از دو هزار لامپ Led در بین مصرف كنندگان، برگزاری همایش ها و سمینارهای باهدف كاهش مصرف انرژی ، تامین برق روستاهای دور از شبكه و سخت گذر و واگذاری پنل های خورشیدی به عشایر از دیگر برنامه های تدوین شده در سال جاری است.

 

 

راهزادی افزود: در اولویت قرار دادن خرید از تولیدات داخل ، به كارگیری سیستم كنترل پروژه در زمینه صرفه جویی به منظور كاهش هزینه های غیر ضروری و انجام تمامی معاملات قانون مناقصات و آئین نامه معاملات شركت از دیگر برنامه های تدوین شده شركت توزیع نیروی برق كهگیلویه و بویراحمد در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خواهد بود.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

انرژیبرقتاسیساتصنایع
Comments (0)
Add Comment