برطرف شدن مشکلات آبی در شهرک های صنعتی

 

به گزارش تاسیسات نیوز، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات کف‌شکنی دو حلقه چاه در شهرک صنعتی شهرکرد آغاز شده و به زودی مشکل تامین آب این شهرکرد برطرف می‌شود.




سیامک سلیمانی عصر امروز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: مقرر شده بود فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برنامه عملیاتی خود در خصوص اقتصاد مقاومتی را تا امروز به ستاد این دبیرخانه ارسال کنند، اما همچنان برخی از دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها برنامه خود را در قالب جدول تهیه شده به دبیرخانه ارسال نکرده‌اند که لازم است این مسئله با جدیت بیشتری محقق شود.




تسنیم گزارش داد؛ وی با انتقاد از کندی روند تعیین حق انشعاب آب شرب یک واحد دامپروری در “صمصامی”، افزود: واقعاً جای تاسف دارد که این مسئله در 5 جلسه اقتصاد مقاومتی مطرح شده اما هنوز به نتیجه نرسیده است. ما برای ایجاد اشتغال در استان نیاز به سرمایه‌گذاری داریم باید برای رفع مشکلات کمک کرد.




معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این واحد دامپروری برای مصرف دام مجوز تامین آب از رودخانه را اخذ کرده است، بیان کرد: در حال حاضر تنها مشکل این واحد تامین آب شرب است باید با حضور متقاضی، آب و فاضلاب شهری و دفتر امور اقتصادی استانداری حق انشعاب آب شرب این واحد طبق تعرفه معمول محاسبه و لحاظ گردد.




سلیمانی با اشاره به کف‌شکنی دو حلقه چاه در شهرک صنعتی شهرکرد، خاطرنشان کرد: عملیات کف‌شکنی یکی از چاه‌ها به پایان رسیده و پمپ روی آن نصب شده است و کف‌شکنی چاه دوم نیز به زودی تمام می‌شود به گونه‌ای که تا هفته آینده این دو حلقه چاه وارد مدار می‌شوند.




وی به پروژه‌های بانک زمین در استان اشاره و تصریح کرد: بانک زمین باید تا آخر اردیبهشت ماه عملیات اجرایی حداقل 2 پروژه آبرسانی را در شهرستان کوهرنگ شروع کند.




معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسته‌های رونق تولید و اشتغال در ستاد اقتصاد مقاومتی کشور تهیه و در سطح ملی به 25 سازمان و وزارتخانه ابلاغ شده است، تاکید کرد: از بسته اشتغال و توانمندسازی نیروی کار در تهیه سند توسعه روستایی استان نیز استفاده شده است.







انتهای خبر

آباستانتاسیساتمشکلات
Comments (0)
Add Comment