بحران توزیع گاز مایع در سیستان حل شد

جلسه ستاد تنظیم بازار استان با دستور کار بررسی نحوه اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان و بررسی زیر ساختهای مورد نیاز برای اجرای طرح مذکور به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی بر گزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، در این جلسه زیرساختهای مورد نیاز برای اجرای طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت، همچنین مقرر گردید که جزئیات اجرای این طرح از طریق سازمان صدا و سیما، روزنامه ها و سایر خبرگزاری ها به اطلاع مردم شریف استان برسد.

دکتر زنگنه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی بر لزوم آمادگی کامل دستگاه های اجرائی و شرکت های توزیع گاز مایع و بر طرح به نحوی که مردم شریف استان در تامین گاز مورد نیاز خود کوچکترین مشکلی و نگرانی نداشته باشند،همچنین بر مورد توجه قرار گرفتن نیاز های بخش های مختلف صنعت، معدن و تجارت (اصناف) استان در اجرای این طرح تاکید کرد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح ساماندهی وضعیت توزیع گاز مایع به منظور رفاه حال شهروندان محترم استان، جلو گیری از توزیع گاز خارج از شبکه است و همچنین بیان نمود در این مرحله هیچ محدودیتی و سهمیه بندی در توزیع گاز مد نظر نیست.

زنگنه از برگزاری جلسات متعدد در خصوص احداث جایگاه های CNG برای تامین گاز وسائل نقلیه و خودروهاخبر داد که تا پایان سال در این خصوص نیز تصمیم گیری خواهد شد.

بحران توزیع گازتوزیع الکترونیکی گاز مایعتوزیع گاز مایعسیستانگاز مایع
Comments (0)
Add Comment