بتن آماده تخلف است

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از اداره کل استاندارد استان بوشهر، مدیرکل این سازمان اعلام کرد که تولید بتن آماده در محل پروژه، تخلف است.

 

 

مدیرکل استاندارد استان بوشهر از مهلت یک هفته‌ای برای تعیین وضعیت بتن های آماده‌ تولیدی در محل پروژه‌های ساختمان‌سازی توسط مجریان و فعالان این عرصه خبر داد.




محمدرحیم بهره‌مند با اشاره به غیرقانونی بودن تولید بتن آماده در محل پروژه، گفت: هرگونه تولید مصالح ساختمانی در محل پروژه، بدون داشتن مجوز از دستگاه‌های ذی‌ربط و پروانه کاربرد علامت استاندارد، تخلف محسوب می‌شود.




وی افزود: بازرسی‌های کارشناسان این اداره کل از پروژه‌های خصوصی و دولتی سطح شهر بوشهر نشان می‌دهد در چندین پروژه ساختمان‌سازی تولید غیرمجاز بتن انجام می شود.




بهره‌مند یادآور شد: با توجه به تولید بتن آماده با کیفیت توسط واحدهای تولیدی بتن آماده با کیفیت دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد در بوشهر و مطابق تبصره 4 ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، تولید و استفاده از بتن آماده در محل پروژه توسط اشخاص یا شرکت‌های غیرمجاز، تخلف محسوب می‌شود.




مدیرکل استاندارد بوشهر در پایان تأکید کرد: به مجریان این گونه پروژه‌ها یک هفته مهلت داده می‌شود نسبت به اخذ مجوز تولید در محل یا تأمین بتن آماده از تولیدکنندگان مجاز اقدام کنند وگرنه تجهیزات تولید غیرقانونی آن‌ها پلمپ خواهد شد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

استانداردتاسیساتناظرنظام مهندسیپروژه
Comments (0)
Add Comment