با کیفیت ترین پكيج هرماتيك بازار ايران

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خانه خبر گيتي پسند، گروه صنايع گيتي پسند به عنوان اولين توليد كننده پكيج هاي چگالشي در ايران اين بار به سراغ بخش ديگري از بازار پكيج رفته و موفق به توليد با كيفيت ترين پكيج هرماتيك در بازار داخل شده است.

 

 

اين پكيج كه با همكاري و مشاركت شركت بايكان توليد مي شود توانسته در مدت زمان كوتاهي جايگاه خوبي در بازار داخل به دست آورد.

 

 

راه اندازي خط تمام اتوماتيك پكيج نيووارم بهانه خوبي شد تا به سراغ محسن لويي پور مدير كارخانه گرمايش سرمايش آبنوس برويم و بيشتر درباره اين محصول بدانيم.

 

 

در زير مي توانيد متن اين گفت و گو را مشاهده كنيد:

آقاي لويي پور در ابتدا از دليل روي آوردن گيتي پسند به توليد پكيج هرماتيك بفرماييد و چه شد كه گروه تصميم گرفت اين بخش بازار پكيج را هم هدف قرار دهد.

 

به نام خدا. گروه صنايع گيتي پسند به عنوان اولين توليدكننده پكيج هاي چگالشي در ايران توانست جايگاه خوبي در بازار به دست آورد، توليد موفق پكيج هاي چگالشي با مزيت هاي بيشتر نسبت به پكيج هاي معمولي زمينه را براي توليد پكيج هاي مخزن دار و موتورخانه هاي چگالشي فراهم آورد. بعد از اين تجربه ارزشمند و با توجه به اينكه بايد همواره نياز بازار نيز مد نظر قرار گيرد، مطالعاتي براي توليد پكيج هرماتيك صورت گرفت، اين پكيج قيمت پايين تري نسبت به پكيج هاي چگالشي دارند و در بازار امروز ايران نيز هم اكنون پر فروش ترين پكيج به حساب مي آيد، به همين دليل گيتي پسند نيز تصميم به توليد اين نوع پكيج البته با كيفيت به مراتب بهتراز رقباي مطرح گرفت.

 

 

چه شد كه با مشاركت يك شركت تركيه اي اقدام به توليد اين محصول كرديد؟

 

نكته اي كه مديران در توليد پكيج هرماتيك مدنظر داشتند كيفيت بالاتر نسبت به ساير رقبا بود، بر اين اساس مطالعات مختلفي در اين خصوص صورت گرفت و با بررسي جوانب مختلف و اولويت كيفيت در توليد محصول با يك شركت تركيه اي به توافق رسيديم و با مشاركت با اين شركت تركيه اي اقدام به توليد پكيج هرماتيك نماييم.



نكته مهم در پكيج هرماتيك نيووارم اين است كه قطعات اصلي اين محصول توسط بهترين توليدكننده هاي اروپايي توليد مي شود و خبري از قطعات كم كيفيت چيني در آن نيست. متاسفانه بيشتر توليدكننده هاي داخلي قطعات اصلي خود را از چين مي آورند و با قيمت كمتر اما كيفيت به مراتب پايين تر به مشتريان عرضه مي كنند كه اين از نظر ما پذيرفتني نبود و حاضر نبوديم براي كاهش قيمت، محصولي با كيفيت پايين روانه بازار كنيم.

 

 

درباره قطعات اين پكيج بيشتر صحبت كنيد.اينكه اين قطعات در چه كشورهايي توليد مي شود.

 

بله، براي مثال فن اين پكيج توليد شركت FIME ايتاليا، مبدل ساخت شركت Valmex ايتاليا، برنر محصولي از شركت Worgas ايتاليا، شيرگاز ساخت شركت SIMENS و پرشر سويچ ساخت شركتHUBA سويس است.



كليه قطعات اصلي پكيج ساخت معتبر ترين برندهاي اروپايي ميباشد و قطعات با كيفيت ، راندمان بالا و طول عمر طولاني اين محصول را تضمين نموده است. به همين دليل است كه ادعا مي كنيم پكيج نيووارم، با كيفيت ترين پكيج حال حاضر در ايران است كه علاوه براستاندارهاي ايران وگواهي مركز تحقيقات ساختمان ايران نشانه CE اروپا داشته و حرف هاي زيادي براي گفتن دارد.

 

 

به تازگي خط توليد اين محصول به صورت تمام اتوماتيك راه اندازي شده است.در اين باره براي علاقه مندان بيشتر توضيح دهيد؟

 

پيش از اين توليد پكيج نيووارم به صورت نيمه اتوماتيك صورت مي گرفت اما چندي است با فراهم شدن زيرساخت ها ي لازم و تامين خط توليد اتوماتيك امروز به جرات مي توان ادعا كرد پيشرفته ترين خط توليد پكيج در داخل را راه اندازي كرديم.

 

 

اعتقاد ما بر اين است كه محصول با كيفيت از دل يك فرايند با كيفيت بيرون مي آيد، بنابراين با مشاركت اين شركت تركيه اي، خط توليد ايتاليايي به صورت تمام اتوماتيك راه اندازي شد.اين خط توليد با تكنولوژي روز اروپا طراحي شده و به صورت كاملا نرم افزاري و تحت وب مديريت مي شود. مظاف بر اينكه اين خط توليد به سيستم يكپارچه ERP متصل مي باشد. سيستم انبارداري، فرايند توليد و تست ، آمار توليد و حتي ميزان فروش از طريق شبكه اينترنتي كاملا قابل رصد است و به صورت آنلاين مديريت مي شود.

 

 

در اين خط توليد، خطاي انساني به حداقل رسيده و محصول با كيفيت عالي روانه بازار شود. ضمن اينكه در فرآيند توليد پكيج، در صورت وجود هر نقص يا ايراد، خط توليد اجازه تاييد را نمي دهد و تا زمانيكه تست پكيج توسط دستگاههاي پيشرفته اتوماتيك تاييد نگردد، پكيج وارد مرحله بعد نمي شود.




دستگاههاي تست كه از به روز ترين دستگاههاي روز اروپا مي باشندطبق استانداردهاي EN۴۸۳ و EN۶۷۷ برنامه ريزي شده اند و كليه تستهاي پكيج را بدون دخالت اپراتور انجام ميدهند.

 

 

لذا مي توان پكيج هرماتيك نيووارم را يكي از با كيفيت ترين پكيج هاي بازار معرفي كرد كه بازار نيز واكنش مثبتي داشته و از آن استقبال كرده است.

 

 

علاوه بر كيفيت بالا، مزيت ديگري نيز مي توان براي اين محصول ذكر كنيد؟

 

طراحي پكيج توسط شركت معتبر ايتاليايي انجام گرفته و داراي استاندارد اروپا CE ميباشد.


علاوه بر راندمان بالا و كيفيت مطلوب قطعات داخلي، اين پكيج يكي از كم صداترين پكيج هاي موجود در بازار است و براي مشتريان مي تواند نكته مهمي باشد.نكته ديگر اينكه اين محصول داراي خدمات پس از فروش خوبي برخوردار است و ۲۴ ماه گارانتي دارد.



براي تاييد كيفي اين محصول توانستيد گواهينامه يا استانداردي اخذ كنيد؟

 

بله، پكيج نيووارم داراي گواهينامه مركز تحقيقات ساختمان مي باشد و استاندارد ايران را نيز كسب كرده است.همچنين داري استاندارد CE اروپا نيز مي باشد و از اين نظر از سوي مراجع داخلي و بين المللي تمامي تاييديه هاي لازم را كسب كرده است.

 

 

استقبال بازار از اين محصول چگونه بوده؟

 

بسيار خوب بوده و با وجوديكه هم اكنون بخش ساختمان در ركود به سر مي برد، توانستيم به نياز بازار پاسخ دهيم و درخواست هاي زيادي براي خريد داشته باشيم.

 

 

ظاهرا پكيج نيووارم علاوه بر تست در خط توليد در آزمايشگاه نيز مورد ارزيابي قرار مي گيرد.در اين باره بيشتر توضيح دهيد.

 

بله، تمامي پكيج هاي نيووارم در همان خط توليد مورد تست و ارزيابي قرار مي گيرند اما ما به اين هم اكتفا نكرديم و علاوه بر تست هاي معمول، به صورت روزانه نمونه هايي نيز از خط توليد برداشته شده و در آزمايشگاه مورد ارزيابي هاي دقيق تري قرار مي دهيم.



آزمايشگاه گرمايش سرمايش آبنوس به عنوان آزمايشگاه همكارسازمان ملي استاندارد ايران مورد تاييد قرار گرفته و در اين خصوص دقيق ترين ارزيابي ها صورت گرفته تا محصول با نهايت دقت و كيفيت روانه بازار شود.




آزمايشگاه اكروديته شركت سرمايش گرمايش آبنوس مجهز به پيشرفته ترين دستگاه تست بررسي توان و راندمان پكيج ميباشد كه به صورت روزانه كيفيت محصولات توليدي را رصد ميكند.


پايان.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

 

بازاربرندتاسیساتپکیج
Comments (0)
Add Comment