با تخصیص بودجه لازم طی سه سال آینده بخاری های نفتی از مدارس کشور جمع می شود

با تخصیص بودجه لازم طی سه سال آینده بخاری های نفتی از مدارس کشور جمع می شود

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز  عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با تخصیص بودجه لازم طی دو تا سه سال آینده همه بخاری های نفتی خطرساز از مدارس سطح کشور جمع آوری می شود.

 

ابوالقاسم خسروی به ایرنا گفت: اختصاص اعتباری ویژه به وزارت آموزش و پرورش به منظور نوسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی در مدارس از جمله اولویت هایی است که مورد تاکید نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون قرار دارد.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر 150 هزار کلاس در سراسر کشور فاقد سیستم گرمایشی و سرمایشی استاندارد و مناسب است که همین امر وقوع حوادث نلخ را موجب شده است.

 

نماینده تربت حیدریه اظهارداشت:برای نوسازی سیستم های این تعداد کلاس و نیز حذف کلیه بخاری های نفتی چکه ای و کاربراتوری از مدارس کشور نیاز به یک هزار میلیارد تومان اعتبار است.

 

وی افزود: با بررسی های انجام شده تلاش می شود تا امسال برای نخستین بار حداقل نیمی از این میزان اعتبار در قالب بودجه سال آینده کل کشور به آموزش و پرورش اختصاص یابد تا شاهد حذف این بخاری های خطر ساز باشیم.

 

این نماینده مجلس اظهارداشت: طبق پیش بینی انجام شده با تخصیص این اعتبار طی دو تا سه سال آینده کلیه بخاری های نفتی خطرساز و غیر استاندارد از مدارس کشور جمع آوری می شود.

 

خسروی گفت: تخصیص این اعتبار در کمیسیون آموزش و پرورش و تحقیقات و کمیسیون تلفیق بودجه مورد تصویب قرار گرفته است.

 

این نماینده مجلس اظهارداشت: بودجه وزارت آموزش و پرورش در لایحه پیشنهادی دولت حدود 20 هزار میلیارد تومان است که به نسبت سایر وزارتخانه ها، بودجه خوبی برای مدیریت این وزارتخانه و مرتفع کردن بسیاری از مشکلات موجود آن است

 

 پایان پیام/.

 

 

چیلر،تراکمی، جذبی،نیروگاه، نظام ، گاز، مخزن، نفت،
Comments (0)
Add Comment