بازديد از پروژه اطلس مال + تصویر

به گزارش تاسیسات نیوز، جمعی از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران صبح روز پنجشنبه هفته گذشته از پروژه اطلس مال بازدید کردند.

 

 

 

 

مهندسان سازمان در این دیدار مورد استقبال آقای دکتر سعید محمد مدیر عامل شرکت و سایر معاونین و مدیران این شرکت قرار گرفتند.

 

 

 

 

در جريان اين بازديد گزارش کاملی از فرآیند طراحی و اجرای پروژه در همه زمینه‌ها(سازه، معماری ، برق، تاسیسات و …)توسط مهندس احمدی معاون اجرایی پروژه ارائه شد.

 

 

 

با حضور ناظر حقوقی پروژه(شرکت شهر نگار) همه مراحل QC و QAبه تفکیک در بخش‌های سازه، برق و مکانیک تشریح شد.

 

 

 

سپس اعضا به همراه تیمی از مدیران پروژه از جمله مهندس رحمانیان معاون فنی، مهندس مقدسی قائم مقام مدیر عامل، دکتر زارع مدیریت سازه، مهندس سجادی مدیریت بخش مکانیک و مهندس کریمی مدیریت برق پروژه به بازدید میدانی از این پروژه پرداختند.

 

 

 

این پروژه در زمینی به مساحت 11300متر مربع از تجمیع 19 پلاک ایجاد شده و طبق عرف و پهنه‌بندی منطقه از شهرداری تهران مجوز دریافت نموده و هم اکنون طبق این مجوز فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد.

 

 

 

در حال حاضر در این پروژه بیش از هزار نفر مشغول بکار هستند و پس از بهره‌برداری نیز برای بیش از هزار و پانصد نفر شغل پایدار ایجاد خواهد شد.

 

 

 

درحال حاضر پروزه در حدود 70% پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

 

 

در طراحی این پروژه سبز، جنبه‌های زیباشناسی و بهترین ترکیب حجمی رعایت شده و در طراحی داخلی آن شفافیت و خوانایی در ساخت فضا لحاظ شده است. دسترسی‌های جداگانه از تلاقی کاربری‌های تجاری و اداری آن پیشگیری می‌کند و در طراحی آن از خرد کردن فضا به شدت اجتناب و مساحت واحدها نیز به نسبت منطقه به صورت منطقی رعایت شده است.



منبع: نظام مهندسی تهران







انتهای خبر

برقتاسیساتمکانیکنظام مهندسیپروژه
Comments (0)
Add Comment