بازارچه «دستاورد مادران تهران» در بوستان ملت افتتاح شد

به مناسبت میلاد با سعات حضرت فاطمه الزهرا (س) و بزرگداشت هفته زن، بازارچه دستاورد مادران مناطق ۲۲ گانه تهران در بوستان ملت افتتاح شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر گفت: کسب و کارهای خانگی در قالب ۲۰ غرفه از دست سازه‌های مادران تهرانی از قبیل زیورآلات، صنایع دستی، گلهای تزئینی، محصولات خانگی خوراکی، خشکبار و…. در این بازارچه عرضه می‌شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ بیان کرد: بازارچه دستاورد مادران تهران مناطق ۲۲ گانه پایتخت برای زنان سرپرست خانوار خود اشتغال ایجاد شده و یک فرصت شغلی و حمایتی برای این افراد است که به مدت ۱۰ روز از ۱۲ تا ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ شب در پارک ملت برگزار می‌شود.
کمالی نسب اظهار کرد: هدف از ایجاد این بازارچه که به همت اداره امور بانوان منطقه برگزار شده، حمایت از زنان سرپرست خانوار است و بوستان ملت در خیابان ولیعصر (عج) به این دلیل برای برگزاری این بازارچه انتخاب شد که تعداد تردد شهروندان در این محدوده بسیار زیاد است.
او افزود: این بازارچه اولین نمایشگاه خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار است که با حضور ۱۰۰ زن سرپرست خانوار به صورت پایلوت در بوستان ملت برپا شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ اظهار کرد: در بحث توانمندسازی بانوان، ایجاد توانایی به لحاظ شخصیتی، رفتاری، خودشناسی و مواردی مانند آموزش، اشتغال، کارآفرینی و مهارت آموزی مورد نظر شهرداری این منطقه است.
کمالی نسب از برگزاری گذر جان زندگی با محتوای زن در بوستان ملت خبر داد و بیان کرد: در این طرح، یک گذر ویژه زنان تزئین می‌شود و هدایایی متناسب با روحیه زنان به این قشر از جامعه اهدا می‌شود.
او در پایان گفت: محصولات فرهنگی مانند کتاب در این گذر به علاقمندان عرضه می‌شود.
بازارچهبانواندستاورد مادران تهرانروز زنپارک ملت
Comments (0)
Add Comment