این کاپشن تهویه خودکار دارد!

کاپشن‌های زیادی با دریچه‌های قابل‌تنظیم وجود دارد، اما برای نخستین‌بار کاپشن ورزشی با دریچه‌های خودکار عرضه شده است که در هنگام عرق‌کردن فرد باز می‌شوند.
به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از نیو اطلس، تقریباً همه کاپشن‌های ورزشی دریچه‌هایی دارند که در صورت دویدن و عرق‌کردن باید آن‌ها را به‌صورت دستی باز کرد که این کار وقتی ورزشکار در حال دویدن است، راحت نیست.
یک شرکت ورزشی کاپشن جدیدی عرضه کرده است که به‌صورت خودکار و بدون نیاز به بسته باتری یا هر وسیله الکترونیکی، دریچه‌های ژاکت را به هنگام تعریق دونده باز می‌کند و خنک‌شدن از طریق آن نیازی به کاهش سرعت یا بالا و پایین کشیدن زیپ‌ها ندارد.
این کاپشن تهویه خودکار بسیار ساده به نظر می‌رسد و می‌تواند برای دوندگانی که بیش از حد عرق می‌کنند، مناسب‌تر باشد. دریچه‌هایی که در قسمت سینه و پشت این کاپشن موسوم به آئروگامی قرار دارند از یک‌لایه حساس به رطوبت استفاده می‌کند که در صورت تعریق بدن فرد منبسط یا منقبض می‌شوند؛ بنابراین هنگامی که دونده شروع به تعریق از طریق پیراهن خود می‌کند، دریچه‌ها باز می‌شوند و جریان هوای خنک‌کننده را منتقل می‌کنند. پس از خنک‌شدن، هنگامی که عرق بدن خشک شد، دریچه‌ها بسته می‌شوند.
این کاپشن علاوه بر سامانه تهویه منحصربه‌فرد خود، دارای پارچه ضد آب خاصی است که برای افزایش راحتی قادر به گرم و خنک‌کردن است.
تهویه خودکار در کاپشن ورزشیکاپشن تهویه مطبوع
Comments (0)
Add Comment