این استان ها بارانی می شوند

سازمان هواشناسی برای برخی نقاط جنوبی کشور رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ پیش بینی کرد.
به گزارش تاسیسات نیوز، سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (چهارشنبه) در برخی نقاط هرمزگان، فارس، شمال و شرق بوشهر، نیمه جنوبی و غربی کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب یزد و کهگیلویه و بویراحمد، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.
فردا (پنجشنبه) علاوه بر مناطق ذکر شده، در جنوب و غرب اصفهان، چهار محال بختیاری، ارتفاعات شرق خوزستان و جنوب شرق لرستان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.
همچنین امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط در شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده رخ می دهد.
از جمعه تا یکشنبه برخی نقاط در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان، ارتفاعات استان فارس، ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.
طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز، غرب و جنوب غرب، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.
طی سه روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.
امروز آسمان تهران صاف است و در ساعات بعدازظهر با افزایش باد همراه خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۴ و کمینه دمای آن ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.
بارانبارانی بودنبارش بارانرگبار و رعد و باق
Comments (0)
Add Comment