ایمنی همگام با تکنولوژی

به گزارش تاسیسات نیوز، معاون پیشگیری و حفاظت از حریق سازمان آتش نشانی در مراسم اختتامیه سومین همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری اظهار داشت: با ورود تکنولوژی های جدید به محیط زندگی، کار و حمل و نقل، خطر ریسک آتش سوزی و از بین رفتن مال و جان انسانها بیشتر شده است که ما باید ایمنی را همگام با تکنولوژی پیش ببریم در غیر این صورت در مقابل جامعه پاسخگو نخواهیم بود.


محمود قدیری گفت: خدا را شاکریم سه همایش در سطح ملی برگزار شد و یکی از آرزوهای بنده این بود که علم آتش نشانی را آن چنان که شایسته است در سطح تخصصی و علمی مطرح نمائیم و این قطار را روی ریل قرار دهیم و مطمئن هستیم خودش سرعت خواهد گرفت.


وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری سومین همایش ملی آتش نشانی تاکید کرد: حدود 8 ماه است که تقریبا یک هفته درمیان جلسات برگزاری همایش صورت گرفته است و ابعاد مختلف را سنجیده ایم و افراد و شرکت های زیادی با حمایت از این حرکت علمی، تلاش خودرا برای برگزاری این مهم به کار بسته اند.


معاون پیشگیری آتش نشانی تهران در این مراسم که بعد از ظهر روز گذشته در سالن اجتماعات هتل المپیک برگزار شد، گفت: با توجه به تجارب همایش هایی که در سال های گذشته برگزار شد دقت و نظم خاصی را برای انتخاب مقالات و سخنرانی ها صرف کرده ایم تا برای صرف انرژی و سرمایه ارزشمند باشد.


البته نواقصی هم وجود دارد که امیدواریم با حمایت شهردار محترم تهران، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و اعضای شورای اسلامی شهر تهران نسبت به رفع موارد برآییم و سال آینده تخصصی تر و آموزش محور تر از گذشته همایش آتش نشانی و ایمنی شهری را برگزار نمائیم.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ایمنیتاسیساتتکنولوژیهمایش
Comments (0)
Add Comment