اگر قصد خرید توالت فرنگی دارد بخوانید

تاسیسات نیوز: در این مقاله می‌خواهیم در مورد پارامترهایی صحبت کنیم که رعایت آنها کمک می‌کند بتوانید توالت فرنگی خوب و باکیفیتی را خریداری کنید؛ بنابراین سعی کنید این پارامترها را به‌خاطر بسپارید و آنها را رعایت کنید تا بتوانید در هنگام خرید توالت فرنگی بهترین گزینه را انتخاب کنید.
۱- شکل ظاهری کاسه:
به‌عنوان اولین پارامتر در جواب به سؤال توالت فرنگی چی بخرم، می‌خواهیم در مورد شکل ظاهری کاسه صحبت کنیم. کاسه توالت فرنگی به شکل‌های دایره‌ای، بیضی و مربعی وجود دارد و می‌توانید هرکدام از این اشکال را تهیه کنید.
اما موضوعی که وجود دارد این است که شما باید بر اساس فضای خودتان، بهینه‌ترین شکل ممکن را در نظر بگیرید و زیباترین و مناسب‌ترین کاسه را برای خودتان انتخاب کنید.
اگر فضای کافی برای قرار دادن توالت فرنگی ندارید، می‌توانید از کاسه دایره‌ای‌ شکل استفاده کنید که جای کمتری می‌گیرد و جمع و جور است. اگر هم فضای بیشتری دارید و به زیبایی ظاهری توالت فرنگی اهمیت زیادی می‌دهید، می‌توانید از شکل بیضی یا مربعی استفاده کنید که بزرگ‌تر هستند و زیبایی بیشتری دارند.
بنابراین، به شکل کاسه توالت توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را در این زمینه داشته باشید.
۲- ارتفاع کاسه توالت:
در ادامه مقاله توالت فرنگی چی بخرم، نیاز است که به ارتفاع کاسه توالت نیز توجه کنید تا بتوانید ارتفاع مناسبی را برای آن در نظر بگیرید و متناسب با شرایط خود، گزینه مناسبی را خریداری کنید.
مثلاً اگر می‌خواهید برای استفاده کودکان کاسه توالت را خریداری کنید، بهتر است که کاسه‌هایی با سایز کوچک‌تر و ارتفاع کمتر را خریداری کنید تا کودکان شما بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند و مشکلی در این زمینه نداشته باشند.
همچنین اگر می‌خواهید برای افراد بزرگسال و سالمندان از کاسه توالت استفاده کنید، باید متناسب با قد این افراد، توالت فرنگی مناسبی را خریداری کنید تا در هنگام استفاده از آن به مشکل نخورند.
انواع مدل توالت فرنگی
۳- توالت فرنگی چندتکه؟
اگر در مورد توالت فرنگی تحقیقی انجام دهید، متوجه می‌شوید که توالت‌های فرنگی به‌صورت یک‌تکه یا دوتکه وجود دارند که می‌توانید آنها را تهیه کنید. معمولاً استفاده از توالت‌فرنگی‌های یک‌تکه که فلش تانک نیز به آنها چسبیده است بسیار راحت‌تر است و می‌توانید نظافت آنها را به‌راحتی انجام دهید.
اما اگر در حال ساخت‌وساز هستید و بابت لوله‌کشی داخل دیوار مشکلی ندارید، می‌توانید توالت‌فرنگی‌های دوتکه‌ای را انتخاب کنید که فلش تانک آنها توکار است و داخل دیوار نصب می‌شود. با انتخاب توالت فرنگی دوتکه، شما می‌توانید به‌راحتی توالت فرنگی را نصب‌ کرده و فضای کمتری را برای فلش تانک و… اشغال کنید.
این کار باعث می‌شود هم نظافت توالت فرنگی راحت‌تر انجام شود و هم اینکه نصب توالت فرنگی به فضای کمتری نیاز داشته باشد.
۴- نشیمنگاه توالت فرنگی:
نشیمنگاه توالت فرنگی، چهارمین پارامتری است که در هنگام خرید توالت فرنگی باید به آن توجه داشته باشید. بهتر است در انتخاب طرح و مدل نشیمنگاه توالت فرنگی توجه کنید و بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید تا در هنگام استفاده از توالت فرنگی به مشکل برنخورید.
البته شما می‌توانید نشیمنگاه را به‌صورت جداگانه نیز خریداری کنید و بر اساس نوع طراحی توالت فرنگی، نشیمنگاه را روی آن نصب کنید؛ اما بهتر است که از همان ابتدا، توالتی با نشیمنگاه مناسب را انتخاب کنید.
توجه به اجزای توالت فرنگی
۵- سیستم تخلیه:
یکی از مهم‌ترین بخش‌های توالت فرنگی، سیستم تخلیه آن است. عملکرد سیستم تخلیه، تاثیر زیادی روی نظافت توالت می‌گذارد و به همین خاطر در هنگام خرید توالت فرنگی باید به سیستم تخلیه توالت فرنگی توجه ویژه‌ای داشته باشید.
دقت کنید که توالت فرنگی موردنظر شما چه سیستم تخلیه‌ای دارد و از چه امکاناتی برخوردار است. توالت‌فرنگی‌های قدیمی، سیستم تخلیه معمولی مانند سیفون و فلش تانک دارند. در حالی که در توالت‌فرنگی‌های جدید، از سیستم‌های تخلیه‌ای خاص مانند سیستم تخلیه گردابی استفاده می‌شود که عملکرد بسیار بهتری دارند و تأثیر زیادی روی نظافت توالت فرنگی می‌گذارند.
توالت فرنگیخرید توالت فرنگینکات مهم در خرید توالت فرنگی
Comments (0)
Add Comment