اچ اس ایی اولویت صنعت گاز ایران است

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از شانا،مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران دقت در زمینه رعایت ایمنی در تولید گاز را مورد تاکید قرار داد.

شرکت ملی گاز ایران هم اکنون ٧٠ درصد سبد انرژی کشور را تامین می کند و باتوجه به حساسیت این انرژی باید توجه ویژه ای به مسائل اچ اس ایی شود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، امروز چهارشنبه (٣٠ اردیبهشت ماه) در گردهمایی بزرگ پیمانکاران صنعت گاز گفت: این شرکت در آینده فعالیتهای اجرایی فراوانی را بر عهده دارد و برای تحقق آن پیمانکاران این بخش باید همکاری کنند.

حمیدرضا عراقی افزود: براساس برنامه ششم توسعه ما باید به تولید یک میلیارد مترمکعب گاز در روز برسیم که برای این مقدار تولید باید برنامه ریزی داشته و بخشی خصوصی نیز باید همکاری کند.

وی با اشاره به این که در هیچ جای دنیا مردم و صنایع همچون ایران به گاز وابسته نیستند گفت: هم اکنون ٧٠ درصد سبد انرژی در اختیار گاز است.

معاون وزیر نفت با بیان این که شرکت ملی گاز ایران در پالایشگاهها، خطوط انتقال و بهره برداری باید دو برابر ٥٠ سال گذشته کار کند اظهار کرد: این شرکت علاوه بر این که ماموریت تامین انرژی کشور را برعهده دارد، در زمینه توسعه صادرات و ارز آوری نیز باید فعالیت داشته باشد.

عراقی با اشاره به استراتژی افزایش تولید گاز طی سالهای آینده تاکید کرد: باتوجه به برنامه هایی که در زمینه تولید و صادارت گاز داریم رعایت نکات ایمنی باید در سرلوحه اقدامات این شرکت قرار گیرد و حق نداریم در زمینه رعایت نکات ایمنی کوتاهی کنیم چراکه هر اتفاقی که در شرکت گاز توسط پیمانکار، مشاور، بهره بردار و کارکنان بیفتد اعتماد از جامعه سلب می شود و امنیت انسانها به خطر می افتد.

 

پایان خبر/

HSEایمنیحمیدرضا عراقیصنعت گازگاز
Comments (0)
Add Comment