اپراتور سوم مشتری محصولات شد

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خانه خبر گيتي پسند، شركت خدمات ارتباطي رايتل ( اپراتور سوم تلفن همراه)، به جمع مشتريان گروه صنايع گيتي پسند اضافه شد.




سيد علي طباطبايي پور مدير بخش تحقيقات انرژي گروه صنايع گيتي پسند با اعلام اين خبر اظهار داشت: شركت رايتل كه تنها به ارتباط با توليدكنندگان محصولات با كيفيت معتقد است، سفارش يك دستگاه هوارسان CFM۳۲۰۰۰ را به گروه صنايع گيتي پسند ارسال كرد و اين دستگاه از امروز در يكي از ساختمان هاي اين شركت نصب و راه اندازي شد.

 

 

 

 

وي ادامه داد: همانطور كه پيش از اين نيز گفته شد، دستگاه هوارسان از جمله محصولاتي است كه هر مجموعه اي توانايي توليد آن را ندارد كه خوشبختانه با تلاش هاي صورت گرفته در بخش تحقيقات و توليد، موفق به توليد اين دستگاه شديم و امروز رفته رفته اين محصول استراتژيك گيتي پسند در بازار مشتريان خود را پيدا كرده است.

 

 

 

مدير بخش تحقيقات انرژي گيتي پسند اضافه كرد: اين دستگاه در يكي از ساختمان هاي شركت خدمات ارتباطي رايتل واقع در جاده مخصوص كرج مستقر شده و با هدف گرمايش، سرمايش و تهويه مطبوع به كار گرفته شده است.

 

 

 

پيش از اين نيز دستگاه هوارسان گيتي پسند در شهرهاي تهران، مشهد، نيشابور و اردستان نيز نصب و راه اندازي شده بود.

 

 

 

دستگاه هاي هوارسان گيتي پسند، كاربرد فراواني در اتاق هاي عمل بيمارستان ها دارد و تاكنون نيز تعدادي از محصول در بيمارستان ها نصب شده است.







انتهای خبر

اپراتوربرندتاسیساتمحصولات
Comments (0)
Add Comment