اولین پیروزی ترامپ بعد از انتخابات، تاسیساتی است

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت کریر در ایندیاپلیس ماندنی شد. تقریباً نه ماه بعد از اعلام انتقال واحدهای عملیاتی ایندیاپلیس به مکزیکو، کریر با رئیس جمهور منتخب دونالد ترامپ توافق کرد تا حدود 1000 شغل را در این شهر حفظ کند. این شرکت برنامه خود را در توئیتر تایید کرده است.

 

 

 

به گفته منبع آگاهی که خواست نامش فاش نشود، ترامپ و مایک پنس قرار است روز پنج شنبه طی برنامه ای رسماً این خبر را اعلام کنند.




کریر در یک جمله گفته: «خوشحال است که برای حفظ 1000 شغل در ایندیاناپلیس به توافق رسیده است.»

 

 

تصمیم شرکمت شاید اولین پیروزی مهم ترامپ از زمان انتخاب وی به عنوان ریاست جمهوری در این ماه باشد. چرا که او برای حفظ مشاغل تولیدی در آمریکا مبارزه کرده و قول داده بود کریر در این شهر بماند یا در صورت امتناع آن را مجازات کند.

 

 

 

اگرچه توافق اکثر مشاغل ایندیاپلیس کریر را حفظ می کند، اما همه کارکنان از این موضوع خوشحال نخواهند شد. شرکت 1400 کارگر در واحد کوره غربی خود دارد که به این معناست که هنوز صدها مورد بیکاری در ماه ها یا سال های آتی رخ خواهد داد.

 

 

 

اگر قرار باشد 1000 شغل باقی بماند، به این معناست که 400 مورد از دست می رود.

 

 

 

پیش از این کریر برنامه ریزی کرده بود که همه مشاغل خود در ایندیاپلیس را با درآمد ساعتی 3 دلار به مونتری مکزیک منتقل کند. پردرآمدترین کارکنان ایندیاپلیس 26 دلار در ساعت می گیرند و می توانند با اضافه کاری سالانه بیش از 70000 دلار دریافت کنند. روشن نیست آیا کریر در این توافق به دنبال امتیاز حقوق بوده است یا نه.







انتهای خبر

آمریکاانتخاباتتاسیساتکریر
Comments (0)
Add Comment