اولین دوربین حرارتی جیبی جهان

به گزارش تاسیسات نیوز، FLIR C2، اولین دوربین حرارتی جیبی جهان است که برای طیف وسیعی از کاربردهای ساختمانی، برقی و مکانیکی طراحی شده است. با این دوربین می توانید هرلحظه الگوهای حرارتی مخفی را پیدا و نقاط داغ، اتلاف انرژی، نواقص ساختاری، انسداد لوله کشی، موارد تاسیساتی و مشکلات دیگر را نشان دهید.

 

 

با تنها 699 دلار، FLIR C2 بسیار قوی تر از وسایل قبلی به مزیت قوی تصویربرداری حرارتی اضافه می کند.

 

اندازه جیبی این دوربین به شما این امکان را می دهد که تا همیشه ان را کنار خود داشته باشید و فرصت پیداکردن مشکلات غیر قابل رویت ساختمان، نشان دادن آنها به مشتری ها و ارایه راه حل مفید را از دست ندهید. این دوربین ابزاری برای بررسی غیرمخرب و شیوه ای مطمئن برای تایید موفقیت تعمیرات انجام شده به شمار می آید.

 

 

دیتکتور با حساسیت بالا و روزلوشن 4800 پیکسلی C2 الگوهای حرارتی جزیی و اختلاف دمای کم را نشان می دهد که در کاربرد های ساختمان مهم است.

 

 

C2 MSX منحصر به فردی دارد که جزییات کلیدی از دوربین های معمولی را به تصویر مادون قرمز کلی در زمان واقعی می افزاید. در نتیجه، یک تصویر حرارتی کامل با ویژگی های نور مرئی ایجاد می شود که به شما اجازه تشخیص محل الگوی حرارتی مشکل ساز را می دهد.

 

 

انعطاف پذیری رادیومتریک کامل برای گزارشات قوی


تصاویر C2 JPEG 4800 اندازه گیری مجزا را ذخیره می کند که می تواند بعدا با استفاده از نرم افزار FLIR Tools همراه دوربین تحلیل شوند. شما می توانید صفحات رنگی را تحلیل کرده و تغییر دهید و تصویربرداری مرئی و حرارتی را برای ایجاد گزارشات متقاعدکننده بررسی کنید.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتتکنولوژیحرارتلوله کشی
Comments (0)
Add Comment