اولین توالت جهان با آب کندانس تهویه مطبوع + عکس

به گزارش تاسیسات نیوز، برای اولین بار در جهان دو مدیر یک شرکت خدمات ساختمان، مخزن توالتی ساخته اند که از کندانس دستگاه های تهویه مطبوع برای مصرف استفاده می کند.

 

 

 

گراهام کلی و دیوید دیویس از گروه G&H سیستم Encore (بازیابی کندانس زیست محیطی) ساخته اند که به عنوان مطلوب ترین مخزن توالت برای محیط زیست از آن نام برده می شود چرا که از منبع آب رایگان و پایداری استفاده می کند که تا به امروز به فاضلاب ریخته می شد.

 

 

 

براساس اطلاعات موجود، 15119 اتاق در 114 هتل در حال حاضر در انگلستان وجود دارد که در صورت استفاده از Encore هر هتل می تواند 1.92 لیتر در سال در مصرف آب صرفه جویی کند. در اقلیم های گرم تر که کندانس بیشتری تولید می شود، صرفه جویی های آب حتی بیشتر هم هست.

 

 

در ایالات متحده، 1477 هتل در حال حاضر در دست ساخت است که 4.7 میلیارد لیتر آب در سال و 2.4 میلیارد لیتر برای 302 هتل در خاورمیانه صرفه جویی می کند.

 

 

 

Encore می تواند در سطح جهان استفاده شودو گفته می شود برای ساختمان ها و بازسازی هتل ها، ویلاها، آپارتمان ها، ادارت و هرجایی که توالت و دستگاه تهویه مطبوع وجود دارد ایده آل باشد.

 

 

 

این تکنولوژی به این معناست که مقدار آب مورد استفاده در هر فلاش از 6 تا 1.5 لیتر با توجه به الزامات بین المللی مختلف قابل تنظیم است.

 

 

 

Encore 18 لیتر آب نگه می دارد که سه برابر بیشتر از یک مخزن معمول است اما طراحی دو محفظه ای آن بدان معناست که با مدل های استاندارد زیادی تناسب دارد. محفظه پایینی 6 لیتر نگه می دارد که از لوله اصلی می آید. محفظه 12 لیتری بالایی با کندانس تهویه مطبوع پر می شود.

 

 

 

وقتی توالت شسته می شود، محفظه پایینی حالی و مجدداً با کندانس محفظه بالایی پر می شود. اگر چندین بار فلاش نزدیک به هم باشند یا تهویه مطبوع در حال استفاده نباشد، مخزن به شیوه رایج از لوله تغذیه اصلی پر می شود.







انتهای خبر

برندتاسیساتتوالتمطبوع
Comments (0)
Add Comment