انفجار گاز شهری در واحد مسکونی

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی و اطلاع رسانی این حادثه ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، بی درنگ زنگ ایستگاه 103 را به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سمت تهرانپارس، خیابان 190 غربی حد فاصل اردیبهشت و ایزد پناه حرکت کردند.

 

 

داود علیپوری جانشین معاون منطقه سه عملیات در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد، در یک ساختمان دو طبقه مسکونی به مساحت تقریبی 85 متر مربع انفجار رخ داده و قسمتی از لوازم داخل منزل دچار آتش سوزی شده بود.

 

 

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با قطع برق و گاز ساختمان به ایمن سازی محل حادثه مشغول شدند و گروه دوم با استفاده از چند بند لوله آبرسانی خود را به طبقه دوم رسانده و آتش سوزی را مهار کردند.

 

 

علیپوری اضافه کرد: در این انفجار که به علت نشت گاز شهری صورت گرفته بود، دیواره های ساختمان تخریب شده و شیشه های ساختمان های مجاور نیز شکسته، وبه علت شدت انفجار خسارت سنگینی به دو دستگاه خودروی نیسان وانت و پژو 206 وارد شد.

 

 

جانشین معاون منطقه سه عملیات در خاتمه گفت: آتش نشانان با تخریب دیوارهای در حال ریزش محل را کاملا ایمن سازی کردند و پس از ارائه تذکرات ایمنی به ساکنین ساختمان به ماموریت خود پایان دادند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آتش نشانیانفجارتاسیساتگاز
Comments (0)
Add Comment