انفجار خانه بر اثر نشت گاز

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل ا ز پایگاه خبری 125، پس از اطلاع رسانی این حادثه از سوی همسایگان یک منزل مسکونی، آتش نشانان ایستگاه 81 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله به نعمت آباد، خیابان نور اعزام شدند.

 

 

 

 

محمدرضا ربیع زاده فرمانده آتش نشانان اعزامی در خصوص این حادثه گفت: در قسمت آشپزخانه طبقه اول یك ساختمان مسکونی سه طبقه انفجار و آتش سوزی رخ داد.

 

 

 

 

وی با اعلام این که هنگام رسیدن نیروها دود غلیظی از درب و پنجره های این ساختمان خارج می شد، افزود: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با بکارگیری تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و در کوتاه ترین زمان، آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

 

 

 

 

این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: خوشبختانه در زمان بروز این حادثه هیچ کس در ساختمان مسکونی حضور نداشت و آتش نشانان پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی، مأموریت خود را به پایان رساندند.

 

 

 

 

گفتنی است؛ کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران پس از بررسی محل حادثه، علت بروز آن را نشتی گاز از اتصالات وسایل گاز سوز و رسیدن به جرقه و در نهایت آتش سوزی در منزل مسکونی اعلام کردند.






انتهای خبر

آتش سوزیایمنیتاسیساتگاز
Comments (0)
Add Comment