انعکاس در رسانه ها

به گزارش تاسیسات نیوز، انعكاس گسترده كنفرانس خبري مشترك سازمان نظام مهندسي ساختمان تهران و اداره كل استاندارد تهران در رسانه ها را در ذیل مشاهده می نمایید.

 

 

خبرگزاري تسنيم

 

رييس سازمان نظام مهندسي ساختمان تهران:
اگر ابلاغیه مقام معظم رهبری در جلوگیری از حوادث طبیعی اجرایی می‌شد به طور حتم ما هر ساله شاهد اتفاقات ناگوار مختلفی در بخش ساخت و ساز نبودیم.
تاکنون هزاران مورد گزارشهای ساخت و ساز بی کیفیت را به شهرداری اطلاع داده‌ایم ولی متأسفانه شهرداری در اغلب موارد اهمیتی نداده است.

مشروح خبر: http://yon.ir/xbUTV

 

 

خبرگزاري ايسنا


مجریان ذیصلاح ؛ مکملی برای مصالح استاندارد

مواد اولیه، نحوه تولید، آیین کار و نظارت، از عوامل دخیل در رابطه با کیفیت مواد ساختمانی به کار برده شده در ساخت وسازهاست

مشروح خبر: http://yon.ir/rlCt5



خبرگزاري ميزان


مهندس قربانخاني مطرح كرد: طرح ویژه ۵۰۰ بازرسی مشترک

در سالجاری تاکنون ۸۰۰۰ بازدید در حوزه‌های مختلف از پروژه های ساختمانی صورت گرفته که بیش از ۷۰۰ مورد آن در بصورت اختصاصی مربوط به مصالح استاندارد بوده است.
در نظر است در یک اقدام مشترک و طی یک ماه آینده با بکارگیری بازرسان از حداقل ۵۰۰ پروژه در حال ساخت شهر تهران بازدید بعمل آورده و تخلفات را نیز به شهرداری و مراجع ذیربط اعلام نماییم.

مشروح خبر: http://yon.ir/iH8nE

 

خبرگزاري ايرنا


امکان ایجاد نظام جامع کیفیت ساختمانها با صدور شناسنامه فنی و ملکی

مطالبه مسئولین و مردم جهت اخذ شناسنامه فنی و ملکی در نظام ساخت و ساز از مهمترین عوامل استاندارسازی و ایجاد نظام کیفیت خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

استانداردتاسیساترسانهنظام مهندسی
Comments (0)
Add Comment