انعقاد تفاهم نامه همکاری نظام مهندسی یزد و نمایندگی آستان قدس رضوی

تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و نمایندگی آستان قدس رضوی با موضوع «مهندس رضوی» و «انجام فعالیت های داوطلبانه مهندسی» در امور خیری به امضا رسید.
به گزارش تاسیسات نیوز، به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد؛ این تفاهم نامه که برای اولین با در استان یزد به امضا می رسد با حضور «مهندس مجتبی فرهمند» رئیس سازمان، اعضای هیات رئیسه و «دکتر رحیمی نسب»مدیردفتر نمایندگی استان قدس رضوی و جمعی از مسئولان این دفتر در محل سازمان برگزار شد.
تفاهم نامه مذکوردر راستای محرومیت زدایی از ضعفا و نیازمندان، ترویج فرهنگ رضوی در ساخت و سازهای استان و اجرای برنامه مسکن خانوارهای کم درآمد (طرح جامع مسکن) و قانون جهش تولید مسکن به امضا رسیده است.
ارائه خدمات مهندسی داوطلبانه برای عملیات عمرانی مشمول طرح، ترویج فرهنگ رضوی در جامعه مهندسی و ساخت و سازها و استخراج المانها و نمادهای فرهنگ رضوی و بکار گیری آنها در ساخت و سازهای مشمول طرح بخشی از مضوعات و برنامه های اجرایی این تفاهم به شمار می رود.
مهندسین مشارکت کننده در این طرح براساس قوانین و ضوابط نظام مهندسی و کنترل ساختمان و اصول خادمیاری در یکی از رشته های هفتگانه مهندسی (عمران، معماری، مکانیک، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک) برای پیشبرد برنامه های عام المنفعه، خیرخواهانه و محرومیت زدایی؛ خدمات مهندسی ارائه می کنند.
آستان قدس رضویتفاهم نامه یزد و آستان قدس رضوینظام مهندسی یزد
Comments (0)
Add Comment