انرژی مردم از کجا تامین میشود

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، استاندار مرکزی گفت: برق باختر، انرژی پنج میلیون نفر از مردم کشور را تامین می‌کند که این مهم برگ برنده استان در تولید این صنعت در کشور و منطقه خاورمیانه است.



محمود زمانی‌قمی پیش ازظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از سامانه کنترل از راه دور راه‌های فوق توزیع برق منطقه‌ای باختر اظهار داشت: دولت یازدهم از آغاز فعالیت خود به دنبال رفع تحریم‌ها و توسعه اقتصادی بوده و در این راه متحمل هزینه های زیادی شده که باید با بهره‌گیری از شرایط پسا تحریم به منظور جبران هزینه‌ها گام های مهم اساسی برداشت.




وی افزود: برجام وضعیت کشور را شرایط اقتصادی ویژه‌ای قرار می‌دهد که استفاده از آن داشتن برنامه در تامین زیرساخت‌ها از قبیل تامین برق، آب و گاز به منظور شهرک‌ها و شرکت‌های صنعتی استان است.




استاندار مرکزی تصریح کرد: برق باختر، انرژی پنج میلیون نفر از مردم کشور را تامین می‌کند که این مهم برگ برنده استان در تولید این صنعت در کشور و منطقه خاورمیانه است.




وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان در تولید برق از استان‌های مطرح کشور است، اما بزرگترین نقص در مصرف انرژی را دارد که مسئولان ذی‌ربط باید براساس الگوی مصرف صحیح و مصرف بهینه برنامه‌های کارآمد و اثرگذاری را طراحی کنند.




استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: باید به نواقص الگوی مصرف توجه شود و این مهم نیازمنداصلاح الگوی مصرف است.




زمانی‌قمی با بیان اینکه مصرف انرژی در کشورمان چندین برابر متوسط جهانی است گفت: باید به سمت الگوهایی مناسب مدیریت مصرف حرکت کنیم و به منظور تولید و تامین برق به روش بادی که در کشورهای توسعه یافته مورد تائید است گام برداریم.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

انرژیبرجامتاسیساتصنعت
Comments (0)
Add Comment