انرژی تجدیدپذیر به سمنان رفت

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا،  معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای سمنان از انعقاد تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای تولید 675 مگاوات برق از طریق احداث نیروگاه‌های خورشیدی با استفاده از انرژی تجدیدپذیر با این شرکت در سمنان خبر داد.

 

 

 

محمود سنگی گفت: این تفاهم نامه ها برای ساخت چند نیروگاه تجدیدپذیر در استان سمنان با مجموع 675 مگاوات با شرکت های علاقه‌مند به سرمایه گذاری در این زمینه به امضاء رسیده است که شرایط بهتری را برای ایجاد زیر ساخت های تولید انرژی پاک در سال‌های آینده و تامین برق مورد نظر واحدهای تولیدی و اقتصادی فراهم می کند .

 

 

 

 

معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای سمنان افزود : این شرکت با ایجاد شرایط مناسب و مطلوب و با وجود ساخت‌گاه‌های مناسب، توانسته است به عنوان یکی از اهداف مهم برنامه ششم توسعه در زمینه ترویج سرمایه گذاری و استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در زمینه احداث نیروگاه های تولید برق با استفاده از انرژی های تجدیدپذیر، گام های مهمی بردارد .

 

 

 

 

شرکت برق منطقه ای سمنان در اولین همایش سرمایه گذاری استان در اسفند 94 برای جذب سرمایه‌های بخش خصوصی، چندین تفاهم نامه منعقد کرد.

 

 

 

 

سهم مصرف استان سمنان از انرژی برق کشور، حدود یک درصد است و بیشترین میران مصرف روزانه برق استان در سال 94 به 486 مگاوات رسید.






انتهای خبر

انرژیبرقتاسیساتتجدیدپذیر
Comments (0)
Add Comment