انتخاب پژوهشگر برتر نظام مهندسی ساختمان گلستان

مسئول کمیته پژوهش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان گفت: در هفته پژوهش امسال مهندس پژوهشگر برتر این سازمان انتخاب خواهد شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز اسماعیل تیموری در جلسه اعضای کمیته‎های نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با بیان اینکه همایش هفته پژوهش توسط این سازمان در 27 آذرماه سال جاری در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود، اظهار داشت: مهندسان عضو این سازمان در رشته‎های عمران، برق، معماری، مکانیک، شهرسازی، نقشه‎برداری و ترافیک می‎توانند با مراجعه به سایت سازمان نسبت به تکمیل، ارسال فرم شرکت در همایش و انتخاب مهندس پژوهشگر برتر اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد: همچنین باید تمام مدارک و مستندات خود را تا 20 آذرماه 1392 در قالب لوح فشرده به کمیته پژوهش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان واقع در گرگان، خیابان ولیعصر عدالت 36 طبقه دوم تحویل دهند.

 

مسئول کمیته پژوهش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‎توانند برای دریافت فایل مهندس پژوهشگر به سایت سازمان مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: تلفن‎های 2362800 -0171 و 2353800 – 0171 داخلی 132 و فاکس: 2364800 ـ 0171 آماده پاسخگویی به علاقه‌مندان است.

 

تیموری اذعان داشت: مراسم هفته پژوهش در سال‎های 1390 و 1391 به همت هیئت مدیره سازمان و در اقدامی بی‎سابقه در کشور برگزار شد.

 

وی افزود: در ادامه موفقیت‎های گذشته کمیته پژوهش در نظر دارد امسال هم نسبت به برگزاری این مراسم در روز چهارشنبه مورخ 27 آذرماه سال جاری در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اقدام کند.

 

روند آموزش به مهندسین شتاب فزاینده گرفت

 

مسئول روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان گلستان نیز در این جلسه گفت: مسئله آموزش در نگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان و به‌خصوص هیئت مدیره دوره ششم از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

 

محمد آریان‎نیا افزود: یکی از مهمترین نیازهای مهندسان این سازمان بحث آموزش است این نیاز به هم به مباحث قانونی مانند ارتقای پروانه اشتغال به کار برمی‎گردد و هم به لزوم به‌روز بودن و بهره‎مندی از تازه‎ترین علوم در رشته مهندسی ساختمان مربوط است.

 

وی تصریح کرد: به همین دلیل هم هیئت مدیره دوره ششم با نگاهی بسیار ویژه به بحث آموزش آن را در صدر برنامه‎های خود گذاشت و حتی با اختصاص یارانه به هزینه برگزاری هزینه دریافتی از مهندسان را به 50 درصد کاهش داد.

 

مسئول روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان گلستان گفت: در آخرین جلسه هیئت مدیره روند آموزش مهندسین شتاب فزاینده‎ای به خود گرفت به نحوی که 16 دوره آموزشی در رشته‎های مختلف مصوب شد.

 

آریان‎نیا افزود: علاقه‌مندان می‎توانند جزئیات مربوط به برگزاری این دوره‎ها را از سایت نظام مهندسی استان گلستان دریافت کنند همچنین همه مهندسانی که تمایل به ثبت‎نام در این دوره آموزشی را دارند می‎توانند با مراجعه به واحد آموزش سازمان در این دوره‎ها ثبت‎نام کنند.

پایان پیام/.

 

 

 

نظام مهندسی،مهندس، مکانیک، آموزشگاه، کتاب، تاسیسات،ساختمان، کاشانه، کارگران، طرح،
Comments (0)
Add Comment