انتخابات سومین دوره اعضای هیئت مدیره

به گزارش تاسیسات نیوز،به آگاهی اعضای محترم انجمن می رساند مجمع عمومی عادی و انتخابات سومین دوره اعضای هیئت مدیره به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در جلسه در تاریخ نوبت اول به تاریخ 20/8/94 برگزار نگردید.



ضمن سپاس و قدردانی از عزیزانی که در جلسه حضور یافتند به اطلاع می رساند مجمع عمومی عادی انجمن و انتخابات اعضای هیئت مدیره برای نوبت دوم در روز یکشنبه 22/9/ 94 از ساعت 15 الی 18 به نشانی زیر برگزار می گردد:



نشانی: تهران خیابان ولیعصر، بزرگراه نیایش غرب، قبل از پردیس سینمایی ملت روبروی شاختمان وزارت نیرو ورودی درب غربی بیمارستان قلب شهید رجایی جنب ساختمان اداری بیمارستان سالن همایش B



لازم به ذکر است در نوبت دوم با هر تعداد اعضای حاضر در جلسه مجمع عمومی رسمیت می یابد و دستور جلسه زیر اجرا می گردد.

 

1. تلاوت آیاتی از کلام ا… مجید

 

2. گزارش عملکرد انجمن توسط رئیس هیئت مدیره

 

3. گزارش تراز مالی توسط بازرس انجمن

 

4. تدوین و تصویب برنامه اجرایی سال 94 و 95

 

5. برگزاری انتخابات سومین دوره هیئت مدیره



از اعضای محترم انجمن صمیمانه دعوت می شود با حضور مؤثر و فعال خود در مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره زمینه رشد موقعیت و فعالیت های انجمن را در جهت رسیدن به اهدافش فراهم آورند.


هیئت مدیره انجمن


اعضای پیوسته متقاضی عضویت در هیئت مدیره باید می توانند فرم داوطلبی عضویت در هیئت مدیره را از طریق وب گاه انجمن www.irps.org.ir دریافت آن را تکمیل و از طریق ایمیل info@irps.org.ir یا فاکس: 88351130 یا آدرس زیر ارسال نمایند: تهران ، انتهای خیابان کارگر شمالی خیابان بیستم (شهید ابطحی) پلاک 65.



بر اساس مفاد اساس نامه انجمن فقط اعضای پیوسته می توانند برای عضویت در هیئت مدیره نامزد شوند و یا در انتخابات هیئت مدیره شرکت نمایند.



چنانچه برخی از اعضای محترم امکان حضور در جلسه مجمع عمومی را ندارند در صورت تمایل می توانند فرم وکالت زیر را تکمیل و تحویل نماینده خویش که یکی از اعضای پیوسته انجمن باشد و در جلسه شرکت کند نمایند.

 

 

مهم: هرکدام از اعضای پیوسته حاضر در جلسه فقط می توانند وکالت یک نفر از اعضای پیوسته غایب را برای شرکت در رای گیری انتخابات هیئت مدیره مورخ 22/9/94 به عهده داشته باشند.


وکالت نامه


اینجانب ……………. عضو پیوسته به شماره عضویت ……………… انجمن حفاظت در برابر اشعه ایران بدینوسیله به خانم/آقای ……………… وکالت می دهم که از طرف اینجانب در جلسه مجمع عمومی مورخ 22/9/94 انجمن حفاظت در برابر اشعه ایران حاضر شده و در رأی گیری انتخابات هیئت مدیره شرکت نماید.






انتهای خبر

اشعهانتخاباتانجمنتاسیسات
Comments (0)
Add Comment