امکان ثبت الکترونیک خدمات طراحی دفاتر مهندسی در سامانه نظام مهندسی البرز

برای اولین بار در کشور ثبت خدمات طراحی به صورت غیر حضوری و الکترونیک توسط دفاتر مهندسی ، در سامانه سازمان انجام می گیرد.

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، مهدی حاجی قاسمی رییس سازمان در حاشیه برگزاری انتخابات کانون مهندسان کرج از راه اندازی سامانه الکترونیک ثبت خدمات طراحی سازمان خبر داد.

 

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با اشاره به هدف سازمان مبنی بر راه اندازی سازمان الکترونیک، افزود:  بعد از راه اندازی سامانه یکپارچه الکترونیکی ثبت خدمات مهندسی ، به منظور کاهش ترددهای غیر ضروری و سهولت بیشتر ،  از این پس ثبت خدمات طراحی نیز به صورت الکترونیک در سامانه سازمان و توسط مسوولین دفاتر مهندسی انجام خواهد گرفت .

 

 حاجی قاسمی ضمن  با تاکید بر اینکه به زودی با اطلاع رسانی کامل این خدمات در کرج آغاز به کار خواهد کرد،  استان البرز را اولین استان در کشور دانست که موفق به راه اندازی این سامانه شده است و اضافه کرد : با راه اندازی این سامانه بزودی مسوولین دفاتر با در یافت کد های امنیتی راسا به ثبت  خدمات طراحی دستور نقشه ها در سامانه سازمان مبادرت خواهند کرد.

 

وی با بیان این نکته که در فاز اول شهر کرج تحت پوشش این سامانه قرار خواهد گرفت ، اظهار امیدواری کرد به زودی این سامانه برای تمامی مناطق استان راه اندازی گردد.

 

این مسوول با تاکید بر توافقات انجام گرفته با شهرداری کرج ، اظهار داشت : بزودی دستور نقشه ها به صورت الکترونیک صادر خواهد شد  و بر این اساس برگه های نظارت نیز توسط سازمان به صورت الکترونیک و با بار کد در اختیار مهندسان ناظر قرار خواهد گرفت.

 

حاجی قاسمی با اظهار امیدواری نسبت به راه اندازی این سامانه در سراسر استان و ممانعت از تردد های غیر ضروری ، همکاری شهرداری های شهرهای استان را به منظور اجرای این طرح در سراسر استان ضروری دانست.

 پایان پیام/.

 

 

چیلر،تراکمی، جذبی،نیروگاه، نظام ، گاز، مخزن، نفت،
Comments (0)
Add Comment